کد خبر : 1748028 | 20 فروردين 1400 ساعت 13:35 | 14.2K بازدید | 1 دیدگاه

فقط یک شانس برای کسب یک سهمیه باقی مانده

ساروی سهمیه گرفت، نوری از توکیو جا ماند

محمدهادی ساروی پنجمین سهمیه المپیکی کشتی فرنگی ایران را در آلماتی کسب کرد.

ساروی سهمیه گرفت، نوری از توکیو جا ماند

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا امروز در شهر آلماتی قزاقستان برگزار شد و ایران نیز در سه وزنی که سهمیه نگرفته بود، سه نماینده داشت.


بعد از اینکه محمدرضا گرایی در وزن 67 کیلوگرم به سهمیه المپیک رسید، محمدهادی سروی نیز در وزن 97 کیلوگرم دومین سهمیه در آلماتی و در مجموع پنجمین سهمیه ایران را در کشتی فرنگی کسب کرد.


او در دور نخست در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر جهانگیر توردیف دارنده مدال نقره آسیا از ازبکستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با با نتیجه 10 بر 2 یانان چن از چین را مغلوب کرد و ضمن کسب سهمیه المپیک به دیدار فینال راه یافت.


اما در حالی که علاقه مندان به کشتی امیدوار بودند سهمیه های کشتی فرنگی امروز کامل شود و کار به مسابقه بعدی که در سطح جهانی است، نکشد؛ حسین نوری با شکست برابر حریف چینی شانس کسب سهمیه را از دست داد.


در وزن 87 کیلوگرم حسین نوری در کشتی نخست با نتیجه 9 بر صفر شاگلدی آنایف از ترکمنستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل فی پنگ دارنده مدال برنز بازی های آسیایی از چین با نتیجه 4 بر 4 مغلوب و سهمیه المپیک را از دست داد.


بدین ترتیب کشتی فرنگی ایران فعلا 5 سهمیه المپیک کسب کرده و یک شانس برای کسب سهمیه در وزن 87 کیلوگرم باقی مانده است.

دیدگاه‌ها