کد خبر : 1748038 | 20 فروردين 1400 ساعت 14:29 | 42K بازدید | 6 دیدگاه

لوبو کاراسکو:

حتی مقایسه وینیسیوس با امباپه یک توهین است

اسطوره بارسلونا معتقد است وینیسیوس با کیلیان امباپه قابل مقایسه نیست.

حتی مقایسه وینیسیوس با امباپه یک توهین است

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس جونیوز ستاره درخشان رئال در شب برتری بر لیورپول بود. او دو گل زد و تحسین های جهانی را نیز موجب شد. وینسسیوس مدت ها بود که متهم به خراب کردن فرصت های گلزنی می شد ولی در بهترین بازی ممکن توانست اعاده حیثیت کند هرچند که مخالفان او می گویند این روند ادامه دار نخواهد بود.

 

 

1588255

 

 

در میان هواداران رئال حالا محبوبیت وینیسیوس بیشتر از گذشته شده است و حتی برخی از آنها معتقدند با درخشش وینی دیگر نیازی به صرف هزینه نجومی برای خرید کیلیان امباپه نیست. رئال قصد دارد این تابستان 120 تا 150 میلیون یورو برای ستاره فرانسوی پی اس جی هزینه کرده تا خط آتش خود را متحول کند. رئال پس از جدایی رونالدو از حیث آمار گلزنی افتی آشکار را تجربه می کند.

 

 

1589095

 

 

لوبو کاراسکو ستاره سابق بارسا و تیم ملی اسپانیا شب گذشته در برنامه ال چیرینگیتو به مقایسه های صورت گرفت بین وینیسیوس و امباپه واکنش جالبی نشان داد و گفت:« از شب بازی با لیورپول می بینم که دوست داران رئال به مقایسه وینیسیوس و امباپه پرداخته اند و بعضا وینیسیوس را بهتر می دانند. از نظر من فقط خود مقایسه یک توهین فوتبالی محسوب می شود.

 

 

1589093

 

 

امباپه 4 سال است در بالاترین سطح فوتبال دنیا بازی می کند و حتی نمی خواهم به قهرمانی جام جهانی 2018 و گلزنی او در فینال اشاره کنم. افتخارات امباپه با پیراهن پی اس جی و تیم ملی فرانسه را با افتخارات وینیسیوس مقایسه کنید. وینیسیوس چند سال با امباپه فاصله دارد و برایم عجیب نیست که سران رئال حتی او را برای جذب امباپه معاوضه کنند.»

 

دیدگاه‌ها