کد خبر : 1748039 | 20 فروردين 1400 ساعت 13:55 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

تیم زیدان راه گلزنی را پیدا کرد

روشن شدن توپخانه رئال در بهترین زمان ممکن

رئال مادرید در بهترین زمان ممکن به ال کلاسیکو رسیده است؛ به خصوص از حیث جهش چشمگیر در آمار گلزنی.

روشن شدن توپخانه رئال در بهترین زمان ممکن

به گزارش "ورزش سه"، فردا رئال مادرید در زمین خود میزبان بارسلونا خواهد بود و پیروزی در این دیدار می تواند در رقابت برای قهرمانی لالیگا تعیین کننده باشد. رئال اگر این بازی را ببرد، از بارسلونا در جدول پیشی خواهد گرفت و در صورت شکست اتلتیکو برابر بتیس، حتی می تواند صدرنشین شود.

رئال تا قبل از دربی اخیر مادرید که با تساوی 1-1 خاتمه یافت، بدترین متوسط گلزنی قرن خود را داشت و تنها توانسته بود متوسط هر بازی 1.6 گل را به ثبت برساند اما در 4 بازی اخیر این تیم توانسته از حیث آمار گلزنی به وضوح پیشرفت کند.

 

 

1588177

 

 

رئال سه گل به آتالانتا زد و سپس در لالیگا با سه گل سلتا را از پیش رو برداشت. تیم تحت هدایت زیدان ایبار با 2-0 مغلوب کرد و در بازی سه شنبه شب برابر لیورپول در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان نیز توانست سه گل به قرمزها بزند؛ 11 گل در سه بازی و متوسط تقریبا سه گل در هر بازی بهترین خبر برای رئال ها در آستانه ال کلاسیکو بود.

 

 

1588969

 

 

رئال یک بار در فصل جاری روند مشابهی را طی کرد که به نیم فصل اول بر می گردد: دو گل به شاختار، سه گل به بارسا، دو گل به گلادباخ، 4 گل به اوئسکا و سه گل به اینتر.

در 4 بازی اخیر مارکو آسنسیو، کریم بنزما، سرخیو راموس و وینسیوس گلزنان رئال مادرید بوده اند.

 

 

1586994

 

 

جالب است که رئال در یک چهارم بازی های فصل جاری خود توانسته سه گل یا بیشتر به ثمر برساند. رئال تنها به اوئسکا و آلاوس 4 گل زده و برابر سوسیداد، کادیز، شاختار و اوساسونا موفق به گلزنی نشد. در 13 بازی نیز فقط یک گل زده و 8 برد از 25 برد فصل رئال نیز با اختلاف یک گل رقم خورده است.

تا به اینجا رئال 71 گل در همه رقابت ها زده و کریم بنزما زننده یک سوم شان بوده است(24 گل). کاسیمیرو، مارکو آسنسیو و وینیسیوس 6 گل و سرخیو راموس و لوکا مودریچ نیز زننده 4 گل بوده اند.

 

دیدگاه‌ها