کد خبر : 1748055 | 20 فروردين 1400 ساعت 15:08 | 18.2K بازدید | 2 دیدگاه

آمار ویژه سرلک در تقابل با تیم سابق (عکس)

میلاد سرلک یکی از بهترین بازیکنان تیم پرسپولیس در تقابل با نساجی بود.

آمار ویژه سرلک در تقابل با تیم سابق (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، او که مقابل تیم سابقش بازی می‌کرد، نمایشی مسلط روی توپ و وظایفش را ارائه کرد و در شرایطی که پرسپولیس نیاز به حفظ توپ و حملات مداوم روی دروازه نساجی داشتند، با کنش های دفاعی پرتعداد اجازه نداد تا سرمه ای پوشان، خطرهای جدی را روی دروازه پرسپولیس ایجاد کنند.

 

سرلک در این بازی تنها دو پاس اشتباه داد که آماری ویژه برای یک هافبک دفاعی محسوب می‌شود و نکته مهم این‌که پاس های رو به جلوی پرتعدادی هم داشت و یک پاس کلیدی نیز داد. او فرصت این را داشت که در آغاز نیمه دوم دروازه تیم سابقش را هم باز و در این زمینه هت‌تریک کند. چرا که در مقابل پدیده رفت و برگشت موفق به گلزنی شده بود.

 

 

نکته مهم این‌که هافبک شماره 10 پرسپولیس در این بازی تعداد کنش های دفاعی خود را دو رقمی کرد و با شش تکل موفق، چهار قطع توپ و توپ‌گیری پرتعداد، نقش پررنگی در حفظ حالت هجومی پرسپولیس داشت. سرلک و نوراللهی که وظیفه کمک به انتقال سریع توپ از دفاع به حمله را داشتند در چند مورد به موفقیت رسیدند که شاید اوج آن ایجاد موقعیت تک به تک برای شهریار مغانلو بود که البته از دست رفت.

 

او همچنین در تمام دوئل های هوایی که شرکت کرد، به برتری رسید و در مجموع یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس بود. سرخ ها در فصل جاری با حضور نوراللهی، کامیابی نیا و سرلک، شرایط ویژه ای را در این پست تجربه می‌کنند و هر سه بازیکن در آماده ترین حالت خود به سر می‌برند.

دیدگاه‌ها