کد خبر : 1748070 | 20 فروردين 1400 ساعت 16:44 | 29.8K بازدید | 1 دیدگاه

کمال، تعویض های یحیی را طلایی کرد! (عکس)

گل دوم تیم فوتبال پرسپولیس روی همکاری سه بازیکن تعویضی این تیم رقم خورد.

کمال، تعویض های یحیی را طلایی کرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کادرفنی پرسپولیس در شرایطی که یحیی گل‌محمدی را کنار خط نداشت، در بازی با نساجی تنها سه تعویض انجام داد. عیسی آل کثیر (68)، امید عالیشاه (81) و کمال کامیابی‌نیا (86) سه بازیکنی بودند که در طول مسابقه وارد زمین شدند و اتفاقا تاثیر مستقیمی در نتیجه بازی داشتند.

 

 

در آخرین دقایق بازی کمال کامیابی نیا از اکبر صادقی توپ گیری کرد و در شرایطی که آل کثیر در عمق حرکت کرده بود، توپ را به امید عالیشاه سپرد و او پس از ورود به محوطه جریمه، پاس دقیقی را به مهاجم جنوبی سرخ ها داد تا وی دروازه خالی را باز کند و به این شکل پرسپولیس پیروزی دو بر صفر را به ارمغان بیاورد. روی این گل اگرچه آل کثیر ضربه نهایی را زد و عالیشاه پاس گل داد اما به هیچ وجه نمی‌توان از نقش کمال کامیابی نیا گذر کرد.

 

 

نکته جالب درباره آل کثیر این‌که او در طول 25 دقیقه ای که بازی کرد، هیچ پاسی نداد و تنها یک ضربه به دروازه داشت که تبدیل به گل شد. او همچنین در یک دوئل هوایی پیروز شد. کامیابی نیا و عالیشاه اما هر کدام دو پاس دادند که به مقصد رسید و چند کنش دفاعی هم داشتند و در نهایت با گل دقیقه 90+1 تعویضی طلایی پرسپولیس لقب گرفتند.

دیدگاه‌ها