کد خبر : 1748087 | 20 فروردين 1400 ساعت 18:05 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

8 تنیسور جواز حضور در مرحله پایانی انتخابی را کسب کردند

روز پایانی مرحله مقدماتی رقابت‌های انتخابی تیم ملی در مجموعه شهید شیرودی برگزار شد.

8 تنیسور جواز حضور در مرحله پایانی انتخابی را کسب کردند
به گزارش  "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون تنیس، در ادامه برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی در مجموعه ورزشی شهید شیرودی، تنیسورها در راند پایانی مرحله مقدماتی به مصاف یکدیگر رفتند.

 

در این مسابقات، امیر محمد کچبی از مازندران با نتیجه 6 بر 3 و 6 بر یک، پویان حجازی از البرز را برد، مهدی بهبودی از خراسان رضوی با نتیجه مشابه مقابل محمد حسن بهمنی از مازندران به پیروزی رسید، علیرضا بهزاد پور از تهران با نتیجه 6 بر 3 و 6 بر 4 سیاوش شیردل از خراسان رضوی را شکست داد، امیر حسین رضایی نژاد از تهران با نتیجه 6 بر یک و 6 بر صفر مقابل رادمان رفیعی از تهران به پیروزی دست یافت، مسیح هژبری از کرمان با نتیجه 6 بر یک و 6 بر یک،  آریا حیدری از فارس را شکست داد، امید پرشان از کرمان با نتیجه 6 بر 2 و 6 بر 4، مغلوب آرین ابراهیمان از تهران شد ، حامد نواختی از خراسان رضوی با نتیجه 6 بر صفر و 7 بر 6، سینا یوسف زاده از قم را شکست داد‌ و سهیل جبلی از آذربایجان غربی با نتیجه 2 بر 6، 6 بر 3 و 7 بر 5، ارکین توتونچی از تهران را مغلوب کرد.

 

به این ترتیب امیر محمد کچبی، مسیح هژبری، مهدی بهبودی، آرین ابراهیمیان، علیرضا بهزادپور، سهیل جبلی، امیر حسین رضایی نژاد و حامد نواختی به عنوان نفرات برتر مرحله مقدماتی ، راهی مرحله گروهی و پایانی شدند.

 

با انجام مراسم قرعه کشی، تنیسورها از فردا در مرحله پایانی به مصاف حریفان خود می‌روند. این مسابقات از 19 تا 24 فروردین ماه در مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار می‌شود.

 

اکبر طاهری، هدایت تنیسورهای کشورمان در مسابقات دیویس کاپ را بر عهده دارد. سرداوری این دوره از رقابت‌ها بر عهده سینا ابراهیمیان، داور صندلی و سرداور نشان سفید کشورمان است.

 

دیدگاه‌ها