کد خبر : 1748188 | 21 فروردين 1400 ساعت 11:29 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

العین جوان شده با لشگر غایب‌ها مقابل تیم نکو 

ریاض شهر خوشبختی فولاد در آسیا (عکس)

تیم فولاد امشب در شرایطی به مصاف العین می رود که این تیم مطرح اماراتی نسبت به سالهای گذشته افت محسوسی داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، آخرین دیدار از مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا امروز و از ساعت 20:20 در استادیوم پرنس فیصل بن فهد شهر ریاض بین تیم های فولاد و العین امارات برگزار می شود تا آخرین تیم حاضر در گروه چهارم این دوره از رقابت ها نیز مشخص شود.


فولاد که فصل گذشته موفق شد با ایستادن در جایگاه چهارم جدول رده بندی لیگ برتر سهمیه آسیایی را کسب کند، در حالی به مصاف العین می رود که حریف اماراتی روزگار خوبی را سپری نمی کند. آنها در 6 دیدار گذشته خود در لیگ برتر امارات متحمل 3 شکست شده اند.


العین برخلاف سالهای قبل که تیم قدرتمند و مدعی بود، طی دو سال اخیر اثری از آن العین همیشگی در این تیم دیده نمی شود. این تیم اماراتی در تمامی رقابت های داخلی حذف شده و شانسی برای قهرمانی ندارد. آنها اکنون در رده ششم جدول رده بندی لیگ امارات هستند و در آخرین دیدار خود نیز در دربی مهم شهر دبی با نتیجه 3 بر یک مغلوب النصر شدند.

 

1589325


آخرین تمرین این تیم پیش از دیدار با فولاد نیز شب گذشته برگزار شد که در آن کایو مهاجم مطرح و نام آشنای العین با رهایی کامل از بند مصدومیت، به تمرینات اصلی اضافه شد. همچنین در این تمرین، کودجو لابا مهاجم توگویی و خطرناک این تیم در کنار بندر الاحبابی تمرینات ویژه ای را زیر نظر پدرو امانوئل سرمربی این تیم و اعضای کادرفنی گذراندند.


در لیست تیم العین بازیکنان جوان زیادی دیده می شود و نماینده امارات یکی از جوانترین تیم های حاضر در این رقابت هاست. میانگین سنی العین تنها 24 سال است و مهند العنزی با 36 سال سن، مسن ترین بازیکن العین شناخته می شود. 


نکته جالب درخصوص لیست آسیایی العین این است که 16 بازیکن این تیم در رده سنی زیر 22 سال دیده می شود که از این تعداد نیز 6 بازیکن کمتر از 18 سال سن دارند و همین مسئله باعث شده است تا این تیم اماراتی یکی از جوان ترین تیم های حاضر در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا باشد.

 

1589326


علاوه بر این، العین در دیدار مقابل فولاد غایبین زیادی دارد. سایت اسپورت امارات با انتشار لیستی از لشکر بازیکنان مصدوم این تیم نوشت که العین بدون حضور 9 نفر از بازیکنان خود راهی ریاض شده تا در دیداری حساس و مهم به مصاف فولاد نماینده ایران برود.


فولاد در صورت پیروزی در دیدار امشب مقابل العین، راهی گروه چهارم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا می شود. گروهی که تیم های النصر عربستان، السد قطر و الوحدات اردن در آن حضور دارند و بازی های این گروه نیز به میزبانی عربستان برگزار می شود.

دیدگاه‌ها