کد خبر : 1748195 | 21 فروردين 1400 ساعت 11:55 | 37K بازدید | 0 دیدگاه

تراکتور با ستاره های جذاب در آسیا (عکس)

تیم تراکتور برای اولین بار پس از واگذاری به بخش خصوصی در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور برای آخرین بار در سال 2018 در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کرد و بدترین عملکرد خود در تاریخ این رقابت ها را رقم زد. این تیم در گروهی با حضور الاهلی عربستان، الجزیره امارات و الغرافه قطر، با 2 مساوی و 4 باخت و بدون کسب پیروزی، 2 امتیازی شد و با تفاضل گل 8- در رده آخر جدول قرار گرفت.

 

حال بعد از یک دوری چند ساله، تراکتور دوباره در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهد یافت. این تیم با کسب عنوان قهرمانی جام حذفی فوتبال ایران در فصل گذشته جواز حضور مستقیم در این فصل از رقابت های ACL را کسب کرد. 

 

1589334

 

این اولین حضور تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا پس از خصوصی شدن است؛ حضوری که می تواند متفاوت تر از حضورهای قبلی باشد چرا که تراکتوری ها با ستاره های ملی پوش خود دو سال صبر کردند تا چنین روزهایی را تجربه کرده و یک چهره جدید و جذاب از خود در عرصه رقابت های قاره ای به نمایش بگذارند.

 

1589333

 

حضور مسعود شجاعی و اشکان دژاگه در تراکتور می تواند یک اتفاق مهم در گروه B مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باشد. این دو ستاره که سال ها در بالاترین کیفیت برای تیم ملی فوتبال ایران بازی کرده و چهره هایی شناخته شده در فوتبال قاره آسیا به شمار می روند، با پیراهن تراکتور مقابل نمایندگان امارات، ازبکستان و عراق حضور خواهند یافت؛ کشورهایی که تیم ملی ایران با حضور دژاگه و شجاعی بارها مقابل شان قرار گرفته است.

 

1589332

 

تراکتور به پشتوانه حضور این ستاره ها و دیگر ستاره هایی چون محمدرضا خانزاده، محمدرضا اخباری و سامان نریمان جهان امید زیادی دارد تا برای دومین بار در تاریخ حضورهای آسیایی اش موفق به صعود از مرحله گروهی شود. این تیم در 5 حضور آسیایی خود تنها یک بار موفق به صعود از دور گروهی شده است.

دیدگاه‌ها