کد خبر : 1748207 | 21 فروردين 1400 ساعت 12:37 | 48.7K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ دندان شکن اسطوره رئال مادرید به کلوپ!

خورخه والدانو، اسطوره باشگاه رئال مادرید در مقام پاسخگویی به یورگن کلوپ برآمده است.

پاسخ دندان شکن اسطوره رئال مادرید به کلوپ!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار جذاب و تماشایی رئال مادرید برابر لیورپول در استادیوم آلفردو دی استفانو با برتری 1-3 رئال مادرید تمام شد تا این تیم گام بلندی برای صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان بردارد. اما مصاحبه های عجیب یورگن کلوپ قبل و بعد از این مسابقه باعث ناراحتی باشگاه رئال مادرید شده و حالا خورخه والدانو پاسخ سرمربی آلمانی لیورپول را داده است.

 

1349454

 

یورگن کلوپ پیش از آغاز این دیدار به انتقاد از شرایط ورزشگاه آلفردو دی استفانو پرداخته و در پایان بازی نیز مدعی شد شرایط مسابقه برای لیورپول عجیب بوده و حداقل در دیدار برگشت آنها در استادیوم بهتری مانند آنفیلد به میدان خواهند رفت. استادیوم سانتیاگو برنابئو مدتی است به علت بازسازی شرایط میزبانی از بازی های رئال مادرید را ندارد و این باشگاه در استادیوم شش هزار نفری آلفردو دی استفانو بازی می کند. اما خورخه والدانو مدعی شد وقتی بازسازی برنابئو به اتمام برسد، آنگاه این آنفیلد است که مانند یک زمین تمرینی به نظر خواهد رسید.

 

خورخه والدانو گفت: "بازی کردن در این استادیوم مزیتی برای رئال مادرید ندارد و ضرر این ماجرا برای این باشگاه بیشتر از سود آن بوده است. اما وقتی بازسازی استادیوم سانتیاگو برنابئو به پایان برسد، آنگاه در مقابل این استادیوم آنجایی که یک زمین تمرینی به نظر می رسد آنفیلد خواهد بود."

دیدگاه‌ها