کد خبر : 1748233 | 21 فروردين 1400 ساعت 14:05 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

استراحت به چشمی پس از نمایش درخشان

مدافع ایرانی ام‌صلال در آخرین مسابقه فصل در ترکیب قرار نمی‌گیرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال ام‌صلال در حالی امشب آخرین مسابقه فصل جاری خود در لیگ ستارگان قطر را مقابل الغرافه برگزار می‌کند که روزبه چشمی را پس از نمایش درخشان اخیرش در ترکیب ابتدایی نخواهد داشت.

 

روزبه چشمی پس از آنکه در دیدار دو هفته قبل عملکرد خوبی مقابل الریان رده سومی و یاران شجاع خلیل‌‌زاده داشت، در پیروزی ۳ بر ۲ تیمش نقش مثبتی ارائه کرد و در تیم منتخب هفته لیگ ستارگان قطر جای گرفت، در بازی اخیرشان برابر الیسیلیه نیز موثر ظاهر شد.

مدافع ثابت استقلال در بازی هفته گذشته برابر السیلیه دو نجات دروازه در ابتدای مسابقه و دقایق پایانی داشت و بهترین عملکرد را در پیروزی یک بر صفر تیمش ایفا کرد که همین برد برای قطعی شدن بقای ام‌صلال در لیگ ستارگان قطر کافی بود.

 

1589370

 

 

حالا پس از قطعی شدن ادامه حضور ام‌صلال در لیگ ستارگان، سرمربی این تیم تصمیم گرفته به نفرات اصلی خود ازجمله روزبه چشمی استراحت دهد و به نفراتی که فرصت کمتری در این فصل برای بازی داشتند، بازی بدهند.

 

تیم فوتبال ام‌صلال از ساعت ۲۲ امشب(شنبه) مقابل الغرافه رده ششمی قرار می‌گیرد که کسب پیروزی در این بازی و شکست الوکره در بازی این هفته می‌تواند منجر به صعودشان به رتبه نُهم جدول لیگ ستارگان قطر شود.

دیدگاه‌ها