کد خبر : 1748244 | 21 فروردين 1400 ساعت 15:12 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

پازل فولاد برای صعود تکمیل می‌شود

مهم‌ترین چالش نکونام برای ترکیب اصلی، انتخاب دو مدافع کناری تیمش خواهد بود.

پازل فولاد برای صعود تکمیل می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان باید از ساعت ۲۰:۲۰ دقیقه به مصاف العین امارات در ورزشگاه فیصل بن فهد شهر ریاض برود، برنده این دیدار با تیم‌های السد، النصر عربستان و الوحدات اردن هم‌گروه خواهد شد.


جواد نکونام اما برای این دیدار برنامه‌های ویژه خواهد داشت و به نظر می‌رسد اکثرا از بازیکنانی استفاده کند که سابقه بازی در آسیا را چه در تیم‌های باشگاهی و چه ملی داشته‌اند.

محسن فروزان گلر گیلانی فولاد که در این فصل ۹ کلین شیت به ثبت رسانده، انتخاب جواد نکونام برای حفاظت از قفس توری فولاد در این دیدار خواهد بود. او می‌تواند بازگشتش به آسیا را با کلین شیت جشن بگیرد.


موسی کولیبالی و عارف آقاسی دو مدافع فولاد در قلب خط دفاع هستند و البته روز سخت و مهمی برابر لاباکودجو مهاجم زهر آلود العین خواهند داشت. مجتبی نجاریان و سعادت حردانی گزینه‌های نکونام در سمت راست خط دفاع خواهند بود و اگر قرار باشد تجربه آسیایی ملاک باشد، نجاریان بازی خواهد کرد اما حردانی در بازی‌های بیشتری در این فصل فیکس بوده و شانس برابری خواهند داشت. وحید حیدریه و مهران درخشان مهر در سمت چپ نیز چنین رقابتی با هم برای ترکیب پایانی دارند.

 

در پست هافبک دفاعی نیز محمد زبیر نیک‌نفس، محمد میری، محمد آبشک، احمد عبدالله زاده حضور دارند و به نظر می‌رسد شانس محمد آبشک و نیک‌نفس برای بازی بیشتر باشد.
آیاندا پاتوسی به عنوان هافبک نفوذی بازی خواهد کرد و فرشاد احمدزاده وینگر راست  تیم است. در سمت چپ نیز ساسان انصاری بازی خواهد کرد و مهاجم تیم لوسیانو پریرا است.

دیدگاه‌ها