کد خبر : 1748245 | 21 فروردين 1400 ساعت 14:41 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

دی‌یونگ در آستانه ال‌کلاسیکو؛ لالیگا در مشت ماست

ستاره هلندی بارسلونا معتقد است سرنوشت قهرمانی لالیگا در دستان خودشان است.

دی‌یونگ در آستانه ال‌کلاسیکو؛ لالیگا در مشت ماست

به گزارش "ورزش سه"، امشب در ورزشگاه آلفردو دی استفانو رئال مادرید میزبان بارسلوناست. از سه ال کلاسیکوی اخیر، رئال مادرید دو تا را پیروز شده و یک بازی نیز مساوی شده است. بازی رفت دو تیم در نوکمپ آبان ماه گذشته با برتری 1-3 رئال به اتمام رسید و باید دید امشب در مادرید چه نتیجه ای رقم می خورد. هر تیم در این بازی برنده شود، موقتا صدرنشین لالیگا می شود؛ هرچند بارسا با یک مساوی هم می تواند به صدر جدول برود.

پس از این بازی دو تیم هشت بازی دیگر نیز پیش رو خواهند داشت و بدون شک جدال با اتلتیکوی صدرنشین برای قهرمانی تا هفته های پایانی ادامه خواهد داشت.

 

 

1589010

 

 

فرانکی دی یونگ ستاره هلندی بارسا در مورد ال کلاسیکو گفت:« پیروزی در این بازی واقعا مهم است. همیشه فشار وجود دارد و معتقدم این ال کلاسیکو متفاوت با قبلی ها نیست چرا که هدف ما کسب پیروزی است. اگر برنده شویم، طبعا به هدف مان یعنی قهرمانی لالیگا نزدیک تر می شویم با این حال این بازی هر چه درش رقم بخورد، چندان تعیین کننده نخواهد بود. اگر ببریم یا ببازیم، به معنای تضمین قهرمانی یا از دست دادن آن نخواهد بود.»

 

دی یونگ ادامه داد:« لالیگا در مشت ماست و می توانیم همه چیز را به نفع مان رقم بزنیم. می خواهیم قهرمان لالیگا و کوپا دل ری شویم و در حالی که به زودی فینال کوپا دل ری را پیش رو داریم، برتری در ال کلاسیکو روحیه ما برای بازی نهایی را نیز مضاعف می کند.»

 

آینده:« امیدوارم سال ها در بارسا بمانم. اینجا یک فلسفه فوتبالی مشخص دارند که همیشه مورد علاقه من بوده است.»

دیدگاه‌ها