کد خبر : 1748247 | 21 فروردين 1400 ساعت 15:36 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

ویسنته دل بوسکه:

ال کلاسیکو؟ رئال قدرتش را برابر لیورپول نشان داد

سرمربی سابق رئال معتقد است این تیم با هدایت زیدان قدرت پیروزی بر بارسلونا را دارد.

ال کلاسیکو؟ رئال قدرتش را برابر لیورپول نشان داد

به گزارش "ورزش سه"، امشب در ورزشگاه دی استفانو و از هفته 30 لالیگا رئال مادرید میزبان بارسلوناست. دیداری بسیار حساس که در سرنوشت قهرمانی لالیگا می تواند تعیین کننده باشد.

ویسنته دل بوسکه اسطوره رئال و سرمربی سابق این باشگاه که بارها و بارها این بازی را تجربه کرده، در مورد بازی امشب نقطه نظرات جالبی دارد.

 

 

1589372

 

 

دل بوسکه گفت:« پس از ال کلاسیکو و از یکشنبه، لالیگا یک مدعی جدی تر خواهد داشت. البته هفته های زیادی تا پایان باقیمانده و من حتی شانس سویا برای قهرمانی را هم رد نمی کنم. آنها هشت امتیاز اختلاف دارند که فاصله چندان زیادی نیست.

به شخصه رئال و بارسا را در یک سطح می بینم و معتقدم هر دو می توانند برنده بازی باشند. می دانیم که امتیاز میزبانی حتی در ورزشگاه خالی از تماشاگر می تواند تاثیرگذار باشد ولی هرچه پیش بینی کنیم، تنها حدس و گمانه زنی است و باید دید در زمین چه حوادثی رقم می خورد.»

 

 

1583367

 

 

دل بوسکه ادامه داد:« فصل جاری بارها رئال و زیدان را تمام شده می دانستند. شایعات برکناری زیدان چندین بار به گوش رسیده ولی هر بار اوج گرفته اند. امتیاز زیدان این است که سران باشگاه و هواداران به او ایمان دارند. زیدان افتخارات زیادی برای رئال کسب کرده و یک مربی اثبات شده است. معتقدم در میانه های فصل باید با احتیاط بیشتری در مورد سرنوشت تیم ها و یک مربی صحبت کرد. در مقطعی به سر می بریم که صحبت از سلطه تیم های انگلیسی است ولی همین سه شنبه رئال با زیدان برابر لیورپول نشان داد که چقدر بر حریف انگلیسی اش برتری دارد.»

 

 

1538742

 

 

آینده مسی:« من در مسی نشانه خستگی یا دور بودن از فرم خوبش ندیده ام. او اگر دو بازی گل نزند، می گویند تمام شده اما این اشتباه است. مسی تاثیری مستقیم روی شیوه بازی بارسا دارد و فراتر از رنگ ها ماندنی شدن او به سود فوتبال اسپانیاست.»

 

دیدگاه‌ها