کد خبر : 1748274 | 21 فروردين 1400 ساعت 18:05 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

چارلی آدام:

پدیده آرسنال می تواند برای رئال یا سیتی بازی کند

کیه ران تیرنی مدافع چپ اسکاتلندی آرسنال را یکی از استعدادهای بزرگ فوتبال دنیا می دانند.

پدیده آرسنال می تواند برای رئال یا سیتی بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، کیه ران تیرنی که از سلتیک به آرسنال ملحق شده،  یکی از بهترین مدافعان چپ لیگ برتر محسوب می شود. او تنها 23 سال دارد و در دو سال گذشته توانسته ارزش هایش را در آرسنال اثبات کند. تیرنی زیر نظر میکل آرتتا جهش خیره کننده ای داشته و نه تنها در جمع توپچی ها که در تیم ملی اسکاتلند نیز جایگاه ثابتی دارد.

 

 

1589376

 

 

چارلی آدام بازیکن اسکاتلندی سابق لیورپول و استوک سیتی در مورد تیرنی گفت:« شگفت زده نمی شوم اگر این تابستان رئال یا منچسترسیتی به سراغ کیه ران تیرنی بیایند. او برای بازی در این دو تیم آماده است. در این صورت کیه ران یک قدم بزرگ در فوتبالش بر می دارد و معتقدم همین حالا 50 میلیون یورو ارزش دارد.»

 

 

1440066

 

 

آدام ادامه داد:« تیرنی وقتی جذب آرسنال شد که مصدوم بود و یک مقطع هم به دلیل مصدومیت شانه به دور از میادین ماند. 23 سال دارد و وقتی برگشت، به عنوان یک فوتبالیست بالغ و بزرگ خودش را مطرح کرد. تیرنی یک بازیکن در کلاس جهانی است و تقریبا در همه بازی هایش باثبات بوده است. کیه ران آرتتا و توصیه هایش را در پیشرفتی که داشته موثر می داند، ولی امیدوارم او را در تیمی مدعی تر و در سطح لیگ قهرمانان ببینیم.»

 

دیدگاه‌ها