کد خبر : 1748282 | 21 فروردين 1400 ساعت 18:40 | 25.8K بازدید | 0 دیدگاه

3 بازیکن کلیدی بارسا در ال کلاسیکو از نگاه اینیستا

آندرس اینیستا اسطوره بارسلونا دیگر نمی تواند به عنوان بازیکن ال کلاسیکو را تجربه کند ولی به خوبی می داند که حال و هوای این بازی چگونه است.

3 بازیکن کلیدی بارسا در ال کلاسیکو از نگاه اینیستا

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و بارسا در بهترین فرم خود به ال کلاسیکو رسیده اند. رئال امشب در زمین خود میزبان بارسلوناست و پس از پیروزی بر لیورپول در بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، روحیه بالایی دارد. بارسا هم در لالیگا روی دور برد است و امشب می تواند با برتری بر رئال به صدر لالیگا برسد. رئال هم در صورت پیروزی، با امتیاز برابر با اتلتیکو و به دلیل کسب نتایج بهتر در مصاف های رودررو، صدرنشین می شود.
 

 

1575997

 

 

آندرس اینیستا در مصاحبه با تلویزیون لالیگا به معرفی سه بازیکن کلیدی بارسلونا در بازی امشب پرداخت. اینیستا سابقه سال ها تجربه ال کلاسیکو و حتی گلزنی در این بازی بزرگ را دارد. او اکنون در فوتبال ژاپن و برای ویسل کوبه بازی می کند و اخیرا پس از یک دوره غیبت به دلیل جراحی، به میادین برگشته است.

 

 

1566067

 

 

اینیستا در مورد ال کلاسیکو گفت:« در ترکیب بارسا سه بازیکن نقشی تعیین کننده تر خواهند داشت. سرخیو بوسکتس در میانه زمین ماموریت مهمی برابر هافبک های رئال دارد. در سمت چپ، جوردی آلبا و نفوذهایش بسیار تاثیرگذار خواهند بود و مهمتر از همه، لیونل مسی در فاز تهاجمی است. لئو همواره و در تمام بازی ها تعیین کننده است ولی مطمئنم امشب در ال کلاسیکو او کلیدی تر از همیشه خواهد بود.»

 

 

1538511

 

دیدگاه‌ها