کد خبر : 1748310 | 21 فروردين 1400 ساعت 19:45 | 43.9K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره PSG دیدار برابر بایرن مونیخ را از دست داد

بر اساس ادعای اکیپ مارکینیوش، مدافع برزیلی پاری سن ژرمن، به دلیل مصدومیت سه هفته از میادین دور خواهد بود.

ستاره PSG دیدار برابر بایرن مونیخ را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، چهار شنبه شب بود که پاری سن ژرمن در چارچوب دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرن مونیخ رفت؛ مسابقه ای که تکرار فینال فصل گذشته چمپیونزلیگ بود و نهایتاً شاگردان مائوریسیو پوچتینو با نتیجه 3-2 به پیروزی دست یافتند تا نیمی از راه صعود را در مونیخ طی کرده باشند.

 

اما یک اتفاق تلخ در جریان دیدار بین دو تیم بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن برای تیم فرانسوی رخ داد؛ جایی که مدافع برزیلی PSG و کاپیتان و رهبر این تیم یعنی مارکینیوش در نیمه اول مسابقه آسیب دید و مجبور شد زمین مسابقه را ترک کند؛ در واقع بعد از خروج مارکینیوش بود که کار برای پاریسی ها دشوار شد و آن ها دو گل دریافت کردند. با این حال نهایتاً گل پیروزی بخش را توسط کیلیان امباپه به ثمر رساندند تا به یک پیروزی مهم دست یافته باشند.

 

 

1589469

 

 

در روزهای اخیر گمانه زنی های زیادی در رابطه با میزان مصدومیت مارکینیوش مطرح شد. در همین ارتباط اکیپ فرانسه گزارشی در این زمینه منتشر کرده و مدعی شده که مدافع برزیلی پاری سن ژرمن به دلیل آسیب دیدگی سه هفته قادر به همراهی تیم مائوریسیو پوچتینو نخواهد بود و قطعاً مسابقه برگشت برابر بایرن مونیخ در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد.

دیدگاه‌ها