کد خبر : 1748311 | 21 فروردين 1400 ساعت 19:54 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن 1 - 1 یونیون؛ مصائب غیبت لواندوفسکی

بایرن مونیخ در خانه خود با تساوی 1-1 برابر یونیون برلین متوقف شد.

بایرن 1 - 1 یونیون؛ مصائب غیبت لواندوفسکی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست خانگی در لیگ قهرمانان برابر پاری سن ژرمن، بایرن مونیخ امروز دربوندسلیگا نیز برابر یونیون برلین به تساوی دست یافت تا شرایط برای تیم هانسی فلیک دشوار شود.

 

بایرن مونیخ بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 11 و روی ارسال سار می توانست به گل برسد، اما ضربه اریک چوپو موتینگ بعد از برخورد به مدافعان حریف به بیرون رفت. دقایقی بعد این بار چوپو موتینگ موقعیت بهتری در محوطه جریمه یونیون برلین داشت، اما حضور به موقع لوته باعث از دست رفتن این فرصت برای بایرن مونیخ شد.

 

در دقیقه 23 و روی ارسال اندو بود که یونیون برلین می توانست به گل اول دست پیدا کند، اما ضربه سر بولتر دقیق نبود و در اختیار مانوئل نویر قرار گرفت.

 

در اواخر نیمه اول توماس مولر با ضربه ای از درون محوطه می توانست دروازه حریف را باز کند، اما ضربه او به مدافعان یونیون برخورد کرد و در نهایت نیمه نخست کم هیجان با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

 

در دقایق ابتدایی نیمه دوم این کورسه بود که با ضربه ای والی دروازه بایرن مونیخ را تهدید کرد، اما شوت او دقیق نبود و از کنار دروازه مانوئل نویر به بیرون رفت. در ادامه جریان بازی آرام و بیشتر در میانه میدان دنبال شد.

 

1589470

 

اما در دقیقه 66 بایرن مونیخ بالاخره به گل رسید. پاس توماس مولر در شرایطی دشوار به جمال موسیالا رسید و این بازیکن جوان بعد از جا گذاشتن مدافع یونیون برلین با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه بالاخره موفق به گلزنی شد.

 

اما در دقیقه 84 یونیون برلین به گل تساوی دست یافت. پاس به بیرون آندریخ با ضربه دقیق مارکوس اینگوارتسن همراه شد و دروازه بایرن مونیخ به راحتی باز شد.

 

لحظاتی بعد یونیون برلین تا آستانه زدن گل دوم نیز پیش رفت، اما ضربه سر گنتر از بالای دروازه بایرن مونیخ به بیرون رفت. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و بایرن مونیخ با تساوی 1-1 متوقف شد.

دیدگاه‌ها