کد خبر : 1748343 | 21 فروردين 1400 ساعت 22:21 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

استارت فروزان در آسیا با کلین شیت

گلر باتجربه فولاد خوزستان در اولین حضورش در لیگ قهرمانان آسیا با کلین شیت استارت زد.

استارت فروزان در آسیا با کلین شیت

به گزارش ورزش سه، محسن فروزان که طی سالیان اخیر با بدشانسی بزرگی از حضور در لیگ قهرمانان آسیا ناکام ماند، اولین تجربه حضورش در این تورنمنت را با فولاد خوزستان با صعود بزرگ برابر العین امارات جشن گرفت.

 

فروزان که با تجربه حضور در تیم‌های استقلال و تراکتور به عنوان یکی از مهره‌های قابل اعتنای جواد نکونام در این رقابت پا به میدان گذاشته بود، در پلی آف سرنوشت ساز مقابل العین امارات توانست اولین کلین شیت خود را در آسیا ثبت کند.

 

1589546

 

نمایش او برابر العین امارات که برگرفته از تجربه بالای شماره یک فولاد خوزستان بود، در دو صحنه کاملا نمود پیدا کرد که مهمترین آن را می‌توان سیو موفق در مصافی تک به تک یاد کرد.

 

با این حال کار اصلی برای فروزان و فولاد خوزستان مسلما در مرحله گروهی آغاز خواهد شد و باید دید شاگردان جواد نکونام در این رقابت سخت چه عملکردی را به جا خواهند گذاشت و بلندپروازی آنها تا کجا ادامه خواهد داشت.

 

فولاد خوزستان امشب موفق شد در مرحله پلی اف لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه ۴ -٠ و با گل‌های حردانی، پاتوسی و لوسیانو پریرا (٢گل) برابر العین امارات به برتری بزرگی دست یابد و راهی مرحله گروهی رقابت‌ها شد.

دیدگاه‌ها