کد خبر : 1748345 | 21 فروردين 1400 ساعت 22:25 | 54.7K بازدید | 0 دیدگاه

برای حضور در رقابت های غرب لیگ قهرمانان؛

قدرتنمایی به سبک ایران؛ تنها کشور با 4 نماینده

شاگردان جواد نکونام با چهار گل العین را در هم کوبیدند تا تعداد نمایندگان ایران در رقابت های لیگ قهرمانان غرب آسیا به عدد 4 برسد.

قدرتنمایی به سبک ایران؛ تنها کشور با 4 نماینده

به گزارش "ورزش سه "، فوتبال مالکانه و با برنامه فولاد برابر العین امارات و پیروزی این تیم با نتیجه چهار  بر صفر برابر پرافتخارترین تیم لیگ امارات، فولاد را به  عنوان چهارمین نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا معرفی کرد.


البته کشورهایی نظیر قطر، امارات و عربستان نیز شانس حضور در رقابت های مرحله گروهی غرب آسیا با چهار نماینده را داشتند، ولی حذف الغرافه قطر توسط نماینده قزاقستان و شکست الوحده عربستان برابر نیروی هوایی عراق و شکست امروز العین برابر فولاد باعث شد تا ایران تنها کشوری باشد که هر چهار نماینده خود را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا خواهد دید.


پرسپولیس، استقلال، تراکتور و حالا فولاد خوزستان 4 نماینده فوتبال ایران در رقابت های هستند که از سه روز دیگر در کشورهای مختلف قاره آغاز می شود و با نمایشی که شاگردان نکونام در افتتاحیه مسابقات آسیایی برای فوتبال ایران ارائه کردند، حالا خیلی ها امیدوار به ادامه این درخشش در رقابت های گروهی و صعود 4 نماینده ایران به دور بعد هستند.

دیدگاه‌ها