کد خبر : 1748358 | 21 فروردين 1400 ساعت 23:20 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی: زلاتان به من گفت که به داور توهین نکرده اما...

استفانو پیولی می گوید زلاتان ابراهیموویچ به او گفته که به داور مسابقه توهین کرده اما چون در صحنه حضور نداشته نمی‌تواند اظهارنظر دقیقی انجام دهد.

پیولی: زلاتان به من گفت که به داور توهین نکرده اما...

به گزارش "ورزش سه"، میلان امروز در چارچوب رقابتهای هفته سی ام سری آ به مصاف تیم قعرنشین پارما رفت و نهایتاً در یک بازی دشوار موفق شد حریف خود را با نتیجه 2-1 شکست دهد تا همچنان جایگاه خود در رده دوم جدول تثبیت کرده باشد.

 

استفانو پیولی بعد از پیروزی دشوار تیمش مقابل پارما گفت: " این یک هفته بسیار مهم برای ما بود زیرا می دانستیم که در مقابل سمپدوریا طبق استانداردهای میلان عمل نکردیم بنابراین امروز به دنبال جبران بودیم. بازی با پارما دشوار است. ما در یک مقطع از مسابقه به هم ریختم اما نهایتاً به پیروزی دست یافتیم.

 

 

1589601

 

 

آمار نشان می‌دهد که ما در بازی‌های خارج از خانه بهتر عمل می کنیم و این یک مسئله عجیب است که باید آن را تحت ارزیابی قرار دهیم. این در حالی است که با توجه به بازی پشت درهای بسته شرایط همه مسابقات شبیه هم است. ما می‌خواهیم میلان را به لیگ قهرمانان اروپا برگردانیم و در این راه رقابت سختی با یوونتوس، رم، لاتزیو و آتالانتا داریم. این ها تیم‌های قدرتمندی هستند بنابراین نمی توانیم هیچ چیز را قطعی تلقی کنیم."

 

اخراج زلاتان به دلیل توهین به داور: " زلاتان به من گفت که با داور بحث کرده اما هیچ توهینی به او نکرده است. من با داور مسابقه صحبت نکرده ام و نمی دانم که چه اتفاقی رخ داده است. زلاتان به من گفت آخرین مکالمه اش با داور این بوده که تو آن چیزی که من می گویم را دوست نداری. البته من آنجا نبودم و نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داده است."

 

 

1589600

 

 

توصیه به دوناروما: " من به او توصیه می‌کنم که در میلان بماند چرا که اینجا یک باشگاه بزرگ است و ما می‌توانیم اتفاقات بزرگی را رقم بزنیم. من بازیکنانم را مبارزانی می‌دانم که هنوز چیزی برنده نشده اند اما برای رسیدن به این مهم در حال تمرین کردن هستند."

دیدگاه‌ها