کد خبر : 1748378 | 22 فروردين 1400 ساعت 00:36 | 15.3K بازدید | 3 دیدگاه

چشمی نبود، ام‌صلال ۵ تایی شد

یاران روزبه چشمی در شبی که او را در ترکیب نداشتند متحمل شکستی سنگین مقابل حریف خود در هفته پایانی لیگ ستارگان قطر شدند.

چشمی نبود، ام‌صلال ۵ تایی شد

به گزارش ورزش سه؛ تیم ام صلال در هفته پایانی لیگ ستارگان قطر به مصاف الغرافه رفت و با نتیجه ای عجیب مغلوب حریف خود شد. این تیم که در بازی امشب روزبه چشمی، مدافع ایرانی خود را در ترکیب نداشت، با 5 گل از الوحده شکست خورد.

 

ام‌صلال هفته گذشته با بهره‌مندی از روزبه چشمی در ترکیب خود موفق به کسب پیروزی ارزشمند یک بر صفر برابر السیلیه شد که درخشش مدافع ایرانی این تیم، موجب شد تا بقای آنها در لیگ ستارگان قطعی شود. چشمی که عملکرد خوبی در این فصل داشت، در تقابل هفته گذشته با یاران رامین رضاییان، بار دیگر برای تیمش خوش درخشید؛ اوج کار او در دقایق پایانی بود که شوت مهند علی را در دقیقه 89 از روی خط دروازه برگشت داد و در ریباند هم ضربه این ملی‌پوش عراقی با ایستادگی روزبه مقابل توپ دفع شد تا دروازه ام‌صلال بسته بماند و این تیم به برتری یک بر صفر برسد.

 

پس از کسب این پیروزی ارزشمند که به قطعی شدن بقای ام صلال در لیگ ستارگان قطر انجامید، سرمربی این تیم به بازیکنان اصلی تیمش در بازی هفته پایانی که یک بازی تشریفاتی بود، استراحت داد تا به این ترتیب روزبه چشمی در آخرین بازی تیمش غایب باشد؛ در این دیدار بازیکنان ذخیره ام صلال به میدان رفتند اما نتوانستند مقاومت خوبی مقابل حریف داشته باشند و با نتیجه 5 بر یک مغلوب الغرافه شدند.

 

روزبه چشمی که در دو فصل اخیر بارها بحث جدایی‌اش از استقلال و حضورش در تیم‌های خارجی مطرح شده بود، شهریور ماه سال 1399 با باشگاه ام صلال قطر به توافق نهایی رسید و این در حالی بود که قبل از آن پس از توافق با استقلالی ها قرارداد خود را به مدت یک سال دیگر تمدید کرده بود. این انتقال سر و صدای زیادی در زمان خود به پا کرد اما مانع از درخشش چشمی در تیم جدیدش نشد و روزبه در اولین فصل حضور خود در ام صلال توانست با ارائه بازی های بسیار خوب، جزو بهترین های تیمش در لیگ ستارگان قطر باشد.

 

گفتنی است که یاران روزبه چشمی لیگ ستارگان قطر در فصل 2022-2021 را بالاتر از الخور و الخریطیات با رتبه دهم به پایان رساندند. الغرافه نیز با کسب این پیروزی پر گل و با توجه به تفاضل گل خوبی که داشت و البته تفاضل گل وحشتناک الاهلی (10-) جای این تیم را در رتبه چهارم گرفته و موفق به کسب سهمیه پلی آف فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا شد. به این ترتیب یاران امید ابراهیمی با سقوط به رتبه پنجم جدول از آسیایی شدن بازماندند.

دیدگاه‌ها