کد خبر : 1748388 | 22 فروردين 1400 ساعت 01:46 | 38.7K بازدید | 6 دیدگاه

سرمربی العین: مغلوب قدرت فولاد شدیم

سرمربی العین اعتراف کرد که شاگردان جواد نکونام در دیدار مقابل این تیم، از قدرت بیشتری برخوردار بوده اند.

سرمربی العین: مغلوب قدرت فولاد شدیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال فولاد در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، با نتیجه 4 بر صفر از سد العین گذشت. امانوئل پدرو سرمربی اماراتی ها پس از پایان بازی، مسئولیت این شکست سنگین را برعهده گرفت.


پدرو در نشست خبری پس از بازی گفت: من مسئولیت شکست تیم و خروج از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را برعهده دارم. من می دانم که در این لحظات و در تمام دنیا، همیشه مسئولیت این شکست را مربی تیم برعهده دارد.


وی گفت: من در مورد مسابقه ای که با نتیجه 4 بر صفر بازی را باخته ام، حرفی برای گفتن ندارم و این نتیجه واقعیت تیم ما را نشان می دهد. ما نسبت به گذشته کمی بهتر بودیم اما فولاد تمایل بیشتری به پیروزی و صعود به مرحله گروهی مسابقات داشت.


سرمربی العین ادامه داد: فولاد در ضربات کاشته و استفاده از موقعیت ها، بهتر از ما کار کرد البته ما نیز به نوبه خود موقعیت هایی را به دست آوردیم که یک نمونه آن ضربات کرنر خطرناکی بود که از دست دادیم. العین تیم بزرگی است و تاریخ گویای این موضوع است. اما شرایط بسیاری نظیر اپیدمی کرونا بر روی کار ما تأثیر گذاشته است.


او در پایان گفت: شک ندارم که ما باید  نتیجه بهتری می‌گرفتیم اما در موقعیت کنونی سرمایه گذاری چندانی روی العین صورت نگرفت. العین در سه سال گذشته جامی نگرفته و باید بدانیم بازی در سطح بین لیگ امارات و لیگ قهرمانان آسیا متفاوت است. من همیشه برای العین و به دست آوردن بهترین ها می جنگم، اما مسابقه امروز سطح واقعی تیم را نشان داد.

دیدگاه‌ها