کد خبر : 1748437 | 22 فروردين 1400 ساعت 11:34 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

صعود فولاد با درخشش چهار هافبک دفاعی؛

درخشش ویژه هم‌پستی‌های نکو در ریاض (عکس)

تیم فولاد در حالی العین را شکست داد که هافبک دفاعی این تیم نقشی ویژه در این پیروزی داشتند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فولاد برای بازی پلی آف با دو هافبک دفاعی یعنی زبیر نیک نفس و محمد آبشک وارد زمین شد. نکونام در حالی این تصمیم را گرفت که کایو و الاهبابی به عنوان بازیکنانی خوش تکنیک تلاش می‌کردند تا با عبور از آخرین لاین خط میانی فولاد، برای کوجو لابا موقعیت سازی کنند.

 

اما نیک نفس و آبشک با مقاومت استثنایی خود مانع از این اتفاق شدند و باعث شدند تا فولاد در شبی العین را شکست دهد که حریف کمتر از انتظار فوتبال دوستان موفق به موقعیت سازی شد.

 

1589805

 

محمد آبشک هافبک پرتلاش و جنگنده خوزستانی ها در نیمه دوم جای خود را به احمد عبدالله زاده داد که او نیز در خنثی‌سازی کار بازیکنان فولاد نقش‌آفرینی کرد و با تجربه بین‌المللی که در کارنامه‌اش داشت توانست اوضاع را کنترل کند. زبیر نیک‌نفس که ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشت، با هوش بالای خود توانستند راه اتصال هافبک ها به مهاجمان را قطع کند و در اولین بازی آسیایی اش با فولاد، بدرخشد. او که فصل قبل لیگ قهرمانان با ذوب‌آهن سابقه بازی در این لیگ را داشته، توانایی های خود را به خوبی نشان داد.

 

در نهایت با حضور محمد میری به جای شیمبا، فولادی ها با تعداد نفرات بیشتر در خط میانی توانستند کنترل بازی را به دست بگیرند و اجازه کار به بازیکنان خوش تکنیک العین را ندهند.

 

در نهایت چهار هافبک دفاعی فولاد در شبی که جواد نکونام به درخشش آن ها نیاز مبرمی داشت، از پس وظایفشان برآمدند و نمره قبولی گرفتند.

 

1589804

دیدگاه‌ها