کد خبر : 1748455 | 22 فروردين 1400 ساعت 12:42 | 27.5K بازدید | 7 دیدگاه

ستاره نروژی پول پارو می‌کند

رویای رایولا برای هالند؛ دستمزد هفتگی یک میلیون یورویی

مینو رایولا، ایجنت ارلینگ هالند، می خواهد این ستاره 20 ساله نروژی را به نخستین فوتبالیستی تبدیل کند که هفته ای یک میلیون یورو دستمزد می گیرد.

رویای رایولا برای هالند؛ دستمزد هفتگی یک میلیون یورویی

به گزارش "ورزش سه"، مینو رایولا قصد دارد تا ارلینگ هالند را به نخستین فوتبالیستی تبدیل کند که هفته ای یک میلیون یورو دستمزد می گیرد. این ایجنت قدرتمند در هفته های گذشته با مدیران بزرگترین تیم های اروپایی دیدار کرده است تا استارت بزرگترین انتقال در پنجره تابستانی را بزند.

میرر گزارش کرده است که رایولا مصمم است تا قراردادی نجومی برای مشتری با استعداد خود به دست بیاورد و رقمی که در این باره مطرح شده چشم ها را گرد کرده و اشک باشگاه های خواهان هالند را درآورده است.

گفته می شود که علاوه بر دستمزد بسیار بالای پایه، از حق فروش تصاویر، فرصت هایی که در جهان رسانه ها و بازی های دیجیتالی وجود داردو همچنین قرارداد های تبلیغاتی به عنوان راه هایی برای رسیدن به مبلغ مورد نظر رایولا یاد شده است.

 

1589829

 

درخواست های رایولا و مبلغ مورد نظر او بسیاری از باشگاه های خواهان هالند را از میدان به در کرده است و تنها چند باشگاه معدود قادر به برآورده کردن خواست های هالند و ایجنش خواهند بود.

منچسترسیتی، رئال مادرید و PSG تنها باشگاه های ثروتمندی هستند که قادرند از پس پرداخت چنین مبلغ نجومی بربیایند.

مینو رایولا و پدر ارلینگ هالند در روزهای گذشته توری اروپایی به راه انداختند و با مدیران چندین باشگاه بزرگ در اسپانیا و انگلیس دیدار کردند. گفته می شود مدیران بارسلونا و رئال مادرید پس از شنیدن مبلغ درخواستی هالند شوکه شده اند.

سیتی، چلسی، لیورپول و یونایتد تیم های لیگ برتری بودند که رایولا با آنها نیز دیدار کرد.

دیدگاه‌ها