کد خبر : 1748464 | 22 فروردين 1400 ساعت 13:00 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

پس از اخراج برابر پارما؛

پاسخ زلاتان به کارت قرمز: سوتفاهم شده است!

زلاتان ابراهیموویچ در دیدار شب گذشته میلان برابر پارما با کارت قرمز از زمین اخراج شد امامی گوید که اخراجش حاصل سوتفاهم بوده است.

پاسخ زلاتان به کارت قرمز: سوتفاهم شده است!

به گزارش "ورزش سه"، میلان و زلاتان ابراهیموویچ قرار است درباره کارت قرمزی که این بازیکن در دیدار شب گذشته میلان برابر پارما گرفت، درخواست تجدید نظر کنند.

ستاره سوئدی روسونری وقتی که تیمش 2-0 جلو بود با کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد. او که به شدت از تصمیم داور حیرت زده شده بود نمی توانست باور کند که کارت قرمز گرفته است. فابیو مارسکا، داور این دیدار، قبلا هم تصمیمات بحث برانگیزی گرفته است و درگیری او با آنتونیو کونته، سرمربی اینتر، همچنان در خاطرها هست.

 

1589845

 

زلاتان به استفانو پیولی، سرمربی میلان نیز گفته که این کارت قرمز در اثر سوتفاهم به او نشان داده شده است. زلاتان می گوید که به داور گفته: "برات مهم نیست که من چی میگم؟ عجیبه!"

استفانو پیولی، سرمربی میلان، نیز گفت: "  زلاتان به من گفت که با داور بحث کرده اما هیچ توهینی به او نکرده است. من با داور مسابقه صحبت نکرده ام و نمی دانم که چه اتفاقی رخ داده است. زلاتان به من گفت آخرین مکالمه اش با داور این بوده که حرف من برای تو مهم نیست. البته من آنجا نبودم و نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داده است."

 

1589844

 

ستاره میلان حدس می زند که داور آخرین کلمه ای که او بر زبان آورده است را با دشنامی زشت در زبان ایتالیایی اشتباه گرفته باشد و درست نشنیده باشد که زلاتان دقیقا چه گفته است.

باید دید که داور در گزارش خود از این بازی درباره این صحنه چه نوشته است و اینکه آیا ویدیو یا صوتی از صحبت زلاتان با داور وجود دارد تا ثابت کند واقعا چه اتفاقی افتاده است؟

مجازات دریافت کارت قرمز دو جلسه محرومیت از همراهی تیم است اما در صورت اعتراض و درخواست تجدید نظر این مجازات می تواند به یک هفته محرومیت زا همراهی تیم کاهش یابد. میلان در نهایت با وجود 10 نفره شدن از دقیقه 60 بازی، در این مسابقه با نتیجه 3-1 پیروز شد.

دیدگاه‌ها