کد خبر : 1748474 | 22 فروردين 1400 ساعت 13:39 | 26.9K بازدید | 13 دیدگاه

وقتی کاتالان‌ها شکست را نمی‌پذیرند؛

کومان بی‌خیال داور ال‌کلاسیکو نمی‌شود

رونالد کومان، سرمربی بارسلونا، به تصمیمات داور در دیدار شب گذشته برابر رئال مادرید اعتراض داشت و اکنون این اعتراض را به توییتر کشانده است.

کومان بی‌خیال داور ال‌کلاسیکو نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین ال کلاسیکوی این فصل شب گذشته رئال مادرید در دیداری سرنوشت ساز در خانه 2-1 بارسلونا را شکست داد و به صدر جدول صعود کرد. شاگردان کومان به رغم یک نیمه اول نه چندان دلخواه که در آن دو بار دروازه خود را باز شده دیدند، در نیمه دوم نمایش بهتری داشتند و توانستند یکی از گل های خورده را جبران کرده و فرصت های متعددی برای باز کردن دروازه رئالی ها ایجاد کنند.

 

1589860

 

در پایان اما بازی با پیروزی لوس بلانکوس به پایان رسید و به محض به صدا درآمدن سوت پایان بازی داور برای چند تصمیم بحث برانگیزی که در این بازی داشت، مورد اعتراض کاتالان ها قرار گرفت. جرارد پیکه، مدافع مصدوم بارسا، از سکوها پایین رفت و از داور توضیح خواست. رونالد کومان نیز از هر طریق ممکن صدای اعتراض خود را به گوش داور و هواداران و مسئولین لالیگا رساند.

 

1589859

 

کاتالان ها معتقد بودند دو پنالتی برای آنها گرفته نشده و در پایان بازی نیز وقت تلف شده بیشتری باید محاسبه می شد. سرمربی بارسا پس از اعتراض در مصاحبه پس از بازی، امروز در توییتر خود نیز بار دیگر تصمیمات داور را در این بازی زیر سوال برده است.

کومان در توییتر خود نوشت: "ما در طول بازی دست بالا را داشتیم و فرصت هایی برای رقم زدن یک نتیجه بهتر داشتیم. در پایان اما با تصمیم اشتباه داور و VAR بدشانس بودیم."

 

1589858

 

رونالد کومان سرمربی بارسا در پایان بازی نیز گفته بود: "اگر هوادار بارسا هستید، باید عصبانی باشید. ما از تصمیمات داوری بسیار عصبانی هستیم. در نیمه اول خوب نبودیم و نه خوب دفاع کردیم و نه خوب حمله. در نیمه دوم ولی بهتر شدیم و انتظارم فقط یک داوری درست بود. پنالتی روی برایتویت 100 درصد بود و وقت اضافه هم باید بیشتر از 4 دقیقه اعلام می شد. داور دو یا سه دقیقه بازی را به خاطر مشکل خودش قطع کرده بود. متاسفانه باید تصمیم داور را بپذیریم و سکوت کنیم."

دیدگاه‌ها