کد خبر : 1748479 | 22 فروردين 1400 ساعت 14:02 | 33.6K بازدید | 0 دیدگاه

با ثبت رکورد سرعت 36.04 کیلومتر بر ساعت

هالند؛ گنده بک نروژی، ساخته شده در آزمایشگاه!

هر چند ارلینگ هالند در گل نزن ترین فرم دوران ورزشی خود به سر می برد، اما سرعت حیرت برانگیز او باعث شده تا باز هم مورد توجه قرار بگیرد.

هالند؛ گنده بک نروژی، ساخته شده در آزمایشگاه!

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند در گل نزن ترین فرم دوران حرفه ای و ورزشی خود به سر می برد و او طی 6 بازی گذشته برای دورتموند و تیم ملی نروژ، موفق به گلزنی نشده است اما باز هم این مسائل باعث نشده است که نام ارلینگ هالند در صدر مطبوعات قرار نگیرد.


غول 191 سانتی متری دورتموند در جریان دیدار روز گذشته دورتموند در برابر اشتوتگارت یک پاس گل داد اما چیزی که باعث جلب توجه رسانه ها شد، استارت فوق العاده این بازیکن در هنگام تدارک یکی از ضدحملات دورتموند بود جایی که او به رکورد سرعت بالایی رسید.


هالند در این صحنه با استارتی دیدنی و فوق العاده به سمت دروازه اشتوتگارت یورش برد تا با ثبت سرعت 36.04 کیلومتر بر ساعت، رکورد سریعترین بازیکن حاضر در بوندس لیگا را از آن خود کند. با این کار او توانست از آلفونسو دیویس بازیکن بایرن مونیخ که پیش از این رکورد بیشترین سرعت را به میزان 22.33 مایل در ساعت (35.9 کیلومتر در ساعت) کسب کرده بود، عبور کرد. کینگزلی کومان وینگر بایرن نیز با سرعت 22.17 مایل در ساعت (35.68 کیلومتر در ساعت) در رده سوم سریعترین بازیکنان بوندس لیگا قرار دارد.

 

1589874

 


البته از زمان گردآوری سرعت بازیکنان از سال 2011، هالند با ثبت این رکورد، در رده سوم سریعترین بازیکنان بوندس لیگا ایستاد. در فصل گذشته، آلفونسو دیویس با ثبت رکورد 36.53 کیلومتر بر ساعت، توانست رکورد اشرف حکیمی مدافع سابق دورتموند را بشکند. مدافع مراکشی زنبورها رکورد سرعت 36.16 را از خود برجای گذاشته بود و حالا هالند در رده سوم سریعترین بازیکنان تاریخ بوندس لیگا قرار می گیرد.

 

1589877

 

1589876

 


اما ثبت این رکورد توسط هالند، بازتاب های زیادی در فضای مجازی داشت. یکی از هواداران فوتبال در توئیتر خود در این خصوص نوشته است: هالند واقعا حتی بدون گل زدن هم در خط حمله دورتموند یه انسان دارای چیت کُده (چیت کردن = تقلب در بازی های کامپیوتری با رمز زدن).


یک هوادار دیگر نیز با حیرت از عملکرد هالند نوشته است: دیوونه کننده ست که هالند رکورد سریعترین بازیکن در بوندسلیگا را زده است. آخه چجوری این نروژی گنده بک از بقیه جلو میزنه؟ اون واقعا خاصه.
یک هوادار دیگر نیز درخصوص سرعت بالای هالند نوشته است: هالند رکورد 36کیلومتر بر ساعت رو امروز زد... قسم میخورم که این رو تو یه آزمایشگاه ساختن. یک هوادار دیگر نیز نوشته است. هالند رکورد بوندسلیگا رو درهم کوبید. کارای سایبرگی (آدم مکانیکی)

دیدگاه‌ها