کد خبر : 1748495 | 22 فروردين 1400 ساعت 14:42 | 10.6K بازدید | 10 دیدگاه

الزامات سپاهان برای بازی در خانه خوشه طلایی؛

فتاحی: امکانات نباشد، زیر بار بازی در ساوه نمی‌رویم

سرپرست باشگاه سپاهان می گوید اگر زمین ساوه استاندارد لازم را نداشته باشد، در این شهر بازی نخواهند کرد.

فتاحی: امکانات نباشد، زیر بار بازی در ساوه نمی‌رویم

به گزارش "ورزش سه"، طبق قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی تیم فوتبال سپاهان باید به میزبانی ساوه به مصاف خوشه طلایی برود و این در شرایطی است که آخرین دیدار شاگردان وحید بیاتلو در ورزشگاه خانگی مقابل مس کرمان بوده و پس از آن مسابقه بازی های خانگی خوشه طلایی به تهران و ورزشگاه کارگران منتقل شده است.


در آستانه دیدار برابر سپاهان که امروز تاریخ آن 9 اردیبهشت ما اعلام شد، خبر دیگری هم روی خروجی سایت سازمان لیگ منتشر شد و آن هم خبر بازگشت بازی های خانگی خوشه طلایی به ساوه بود و این تیم از شاهین بوشهر در خانه پذیرایی خواهد کرد.


رضا فتاحی سرپرست سپاهان اما می گوید اگر شرایط برای برگزاری بازی در ساوه فراهم نباشد، طلایی پوشان در استادیوم شهید چمران بازی نخواهند کرد. او الزاماتی که ورزشگاه ساوه باید داشته باشد را اینطور در گفتگویی با فارس توصیف کرده است:«  کیفیت زمین باید طبق استانداردهای AFC باشد. ما چند بازیکن ملی‌پوش داریم که آن‌ها باید برای بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی آماده باشند. اگر مصدوم شوند علاوه بر سپاهان تیم ملی هم ضرر می‌کند. با توجه به برگزاری بازی‌ها در ماه رمضان ورزشگاه باید حداقل 1200 لوکس نور داشته باشد. رختکن‌ها استاندارد باشند. شرایط کرونایی وجود دارد و رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید به صورت دقیق انجام شوند. همچنین شهر باید هتل 5 ستاره داشته باشد. اگر این امکانات و شرایط فراهم باشد مشکلی برای بازی در ساوه نداریم و آنها هم حق‌شان است در خانه خودشان میزبانی کنند اما اگر شرایط مهیا نباشد باشگاه سپاهان به هیچ عنوان زیر بار بازی در ساوه نمی‌رود.»

دیدگاه‌ها