کد خبر : 1748500 | 22 فروردين 1400 ساعت 15:04 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

آبرویم را از سر راه نیاوردم!

خداحافظی هادی ساعی با تیم ملی تکواندو

هادی ساعی بعد از محرومیت از حضور در لیگ تکواندو، حالا قید سمتش به عنوان مدیرفنی تیم ملی را هم زده است.

خداحافظی هادی ساعی با تیم ملی تکواندو

به گزارش "ورزش سه"، چندی قبل بود که هادی ساعی به دلیل درگیری فیزیکی با دبیر سازمان لیگ تکواندو با حکم کمیته قضایی فدراسیون تکواندو یک سال از حضور در لیگ برتر محروم شد.


با این حال گفته می شد که هادی ساعی همچنان به عنوان مدیرفنی تیم ملی به کار خود ادامه خواهد داد؛ اتفاقی که گویا با خواست خود ساعی رخ نداده است.
پرافتخارترین ورزشکار المپیکی ایران که با پیراهن تیم ملی تکواندو دو طلا و یک برنز المپیک را به ارمغان آورد، از حضورش در تیم ملی نیز استعفا داده و در فاصله چند ماه مانده به المپیک با کادرفنی همکاری ندارد.


هادی ساعی در این باره به فارس گفت: مدت دو ماه است سر تمرین تیم ملی تکواندوی بزرگسالان نرفته‌ام. دعوا و مشکلی با کادر فنی تیم ملی، فدراسیون تکواندو و هیچ کس ندارم. کادرفنی تیم ملی با من هماهنگ نبود و من هم  آبرویم را از سر راه نیاوردم که همکاری‌ام را ادامه دهم. برهمین اساس تشخیص دادم نمی‌توانم دیگر با تیم ملی تکواندو همکاری داشته باشم ولی آنها اصرار داشتند با من کار کنند. برای موفقیت تیم ملی در مسابقات پیش رو دعا می‌کنم. هر کاری هم از دستم بربیاید برای موفقیت تیم ملی تکواندوی ایران انجام می‌دهم و دوست ندارم فدارسیون و کادر تیم ملی تکواندو لطمه بخورد.در این مدتی که با تیم ملی همکاری ندارم چند بار با پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو جلسه داشتیم و یکدیگر را دیدیم.


بدین ترتیب بار دیگر همکاری مشترک ساعی و فدراسیون تکواندو به نتیجه خوبی نرسید و زودتر از آنچه که فکرش را می کردیم، به پایان رسید.

دیدگاه‌ها