کد خبر : 1748501 | 22 فروردين 1400 ساعت 14:21 | 13.2K بازدید | 8 دیدگاه

ناچو فرناندز؛

رئال متخصص پیروزی در بازی های بزرگ است

مدافع باتجربه رئال در ال کلاسیکو هم به خوبی توانست پاسخ توقعات را بدهد و در پایان گفت که رئال تیمی برای بازی های بزرگ است.

رئال متخصص پیروزی در بازی های بزرگ است

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته و در حالی که سرخیو راموس و رافا واران دو مدافع اصلی خود را در اختیار نداشتT توانست بارسا را 2-1 شکست دهد. کریم بنزما و تونی کروس گلزنان رئال در این بازی بودند اما نمی توان از نقش ناچو و ادر ملیتائو دو مدافع میانی رئال به سادگی گذشت.

ناچو که فصل جاری بیش از هر زمان دیگری فرصت حضور در ترکیب ثابت رئال را پیدا کرده، در پایان بازی بسیار خوشحال بود.

 

 

1589866

 

 

او در مورد پیروزی در ال کلاسیکو گفت:« برد خیلی مهمی بود و پیروزی در ال کلاسیکو همیشه خاص و ویژه است. فاصله در صدر جدول بسیار اندک است و به همین دلیل حق نداشتیم این بازی را از دست بدهیم. هرچند هنوز هشت بازی باقیمانده اما این مثل یک فینال بود. هنوز باید بازی های مهمی انجام دهیم و هدف مان قهرمانی لالیگاست.»

 

ناچو ادامه داد:« در ضدحملات به بارسا ضربه زدیم و این یکی از برنامه های مان بود و جواب هم داد. می دانستیم که برابر بارسا باید منسجم و متحد بازی می کردیم و دو گلی که جلو افتادیم نیز به ما کمک زیادی کرد تا بازی را اداره کنیم. در دقایق پایانی طبیعی بود که بارسا بیشتر فشار بیاورد و برای حفظ برد زجر کشیدیم.»

 

 

1589867

 

 

مدافع باتعصب رئال در پایان گفت:« فصل جاری از حیث مصدومیت ها بدشانس بوده ایم ولی مجموعه ای غنی و باکیفیت داریم و همین باعث شده تا جای خالی مصدومان به خوبی پر شود. در همه بازی های مهم توانسته ایم خودمان را نشان دهیم و البته هنوز کار تمام نشده است. خطای مندی روی برایثویت؟ داور و وی ای آر برای چنین صحنه هایی هستند و تصمیم بر این شد تا بازی ادامه پیدا کند.»

 

دیدگاه‌ها