کد خبر : 1748503 | 22 فروردين 1400 ساعت 14:42 | 28.2K بازدید | 6 دیدگاه

واکنش جالب سرجی به صحنه جنجالی ال کلاسیکو

بازیکن بارسلونا مطمئن نیست که برخورد بین مندی و برایثویت پنالتی بوده باشد.

واکنش جالب سرجی به صحنه جنجالی ال کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که از 57 امتیاز قبلی خود در لالیگا توانسته بود 50 امتیاز کسب کند، شب گذشته روند خوبش در مادرید پایان یافت. آبی اناری ها در شبی بارانی با نتیجه 2-1 بازی را به رئال باختند و به رتبه سوم جدول سقوط کردند. حتی یک تساوی هم بارسا را به صدر جدول می فرستاد اما حالا رئال موقتا صدر جدول را در احتیار دارد. بارسایی ها در پایان بازی از داوری گلایه مند بودند و معتقدند دو پنالتی برای شان اعلام نشد.

 

 

1589873

 

 

سرجی روبرتو مدافع هافبک بارسا در پایان بازی گفت:« تا ثانیه پایانی تلاش کردیم گل تساوی را بزنیم ولی نشد. رئال به خصوص در نیمه اول خیلی بسته بازی می کرد. ضربه ایلایکس در ثانیه پایانی هم با بدشانسی به تیر خورد. حیف شد چون تساوی حداقل نتیجه ای بود که باید کسب می کردیم. نبرد برای قهرمانی لالیگا نزدیک و فشرده است و پیروزی در ال کلاسیکو خیلی مهم بود ولی در نهایت نشد.»

 

 

1589871

 

 

سرجی ادامه داد:« کار هنوز تمام نشده و تا روز پایانی نمی توان گفت که قهرمان چه تیمی است. پنالتی مندی روی برایثویت؟ برخوردی رخ داد و یک بحث دیگر این است که شدت برخورد به اندازه کافی بوده یا خیر. تعجب کردم که وی ای آر حتی از داور نخواست که برای بازبینی صحنه برود.»

 

 

1589701

 

دیدگاه‌ها