کد خبر : 1748513 | 22 فروردين 1400 ساعت 15:15 | 16.2K بازدید | 1 دیدگاه

نگرانی در PSG؛ واکنش پوچتینو به مصدومیت ناواس

شاید کیلور ناواس نتواند پی اس جی را در بازی برگشت برابر بایرن مونیخ همراهی کند.

نگرانی در PSG؛ واکنش پوچتینو به مصدومیت ناواس

به گزارش "ورزش سه"، کیلور ناواس دروازه بان کاستاریکایی پاری سن ژرمن در جریان پیروزی 4-1 این تیم مقابل استراسبورگ، بین دو نیمه به دلیل مصدومیت جای خود را به سرخیو ریکو داد.

 

 

Keylor Navas, sustituido por precaución

 

 

پاری سن ژرمن قرار است سه شنبه در چارچوب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان بایرن مونیخ باشد. پاریسی ها در بازی رفت با نتیجه 3-2 پیروز شدند و به احتمال فراوان، مارکینیوش را برای بازی برگشت در اختیار نخواهند داشت و در مورد ناواس هم حالا تردیدهایی وجود دارد.

 

 

1588090

 

 

مائوریسیو پوچتینو سرمربی پی اس جی در نشست خبری پس از بازی و در مورد وضعیت ناواس گفت:« تعویض کیلور صرفا جهت احتیاط بود. ما تیم پزشکی بزرگی داریم که بسیار هم حرفه ای هستند. باید ببینیم وضعیت او چطور خواهد بود و امیدوارم مصدومیتش جدی نباشد.»

 

سرمربی آرژانتینی اما ترجیح داد روی کیلیان امباپه ریسک کند و بهترین مهاجمش تا دقیقه 89 در میدان بود:« بهترین اتفاق در مورد مورد کیلیان این است که او آماده بازی باشد. اگر مشکلی داشته باشد، خودش اولین نفری است که اطلاع می دهد. تیم پزشکی ما در مورد وضعیت بازیکنان نظر نهایی را می دهد و به آنها اعتماد دارم. کیلیان وقتی در زمین است، خوشحال به نظر می رسد و باید بگویم به عنوان مربی نمی توانم همه بازیکنان را راضی و خوشحال نگه دارم. مردم می توانند در این مورد هرچه می خواهند بگویند.»

 

 

دیدگاه‌ها