کد خبر : 1748514 | 22 فروردين 1400 ساعت 15:30 | 31.1K بازدید | 6 دیدگاه

هشدار نگران کننده زیدان پس از پیروزی بزرگ

زین الدین زیدان در نشست خبری پس از ال کلاسیکو به نکته ای نگران کننده از رئال اشاره کرد.

هشدار نگران کننده زیدان پس از پیروزی بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیداری هیجان انگیز و در شب بارانی ورزشگاه دی استفانو توانست بارسا را 2-1 شکست دهد و موقتا به صدر جدول برود. رئال در این بازی لوکاس واسکز را به دلیل مصدومیت از دست داد و او دقیقه 42 جای خود را به آلوارو اودریوسولا داد. در نیمه دوم نیز فده والورده به دلیل مصدومیت مچ پا تعویض شد.

 

 

1589852

 

 

زین الدین زیدان در نشست خبری پس از بازی به نکته ای مهم در مورد تیمش اشاره کرد و گفت که از لحاظ بدنی در شرایط خطرناکی هستند و نمی داند فصل را چگونه به پایان خواهند برد.

رئال اکنون یکی از شانس های مسلم قهرمانی لالیگاست و در لیگ قهرمانان نیز پس از برتری 3-1 بر لیورپول در بازی رفت، مسیرش برای نیمه نهایی هموار شده اما زیزو نگران وضعیت مصدومیت بازیکنانش است. سرخیو راموس و دنی کارواخال به بازی برگشت با لیورپول نمی رسند. شرایط ادن هازارد نیز نامشخص است و دیشب لوکاس و والورده از دسترس خارج شدند.

 

 

1589735

 

 

زیزو در این رابطه گفت:« لوکاس ضربه بدی خورد و باید دید وضعیتش چطور خواهد بود. در دقایق پایانی عقب کشیدیم چون بازی با لیورپول ما را از لحاظ بدنی خسته کرده بود. از لحاظ فیزیکی شرایط خوبی نداریم ولی خوشحالم که در نهایت سه امتیاز را گرفتیم. چیزی تغییر نخواهد کرد و برنامه های مان را مثل قبل پیش خواهیم برد. بازی های دشواری در پیش داریم و توجهی به مسائل بیرونی نداریم ولی با این وضعیت بدنی نمی دانم فصل را چطور و در چه جایگاهی به پایان خواهیم برد.»

 

دیدگاه‌ها