کد خبر : 1748533 | 22 فروردين 1400 ساعت 17:26 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت منصوریان به شمال غرب با تیم جدید(عکس)

سرمربی سابق تیم تراکتور بعد از اینکه جدایی زودهنگامی از این تیم داشت، به عنوان جانشین خطیبی در آلومینیوم شروع به کار کرد و امروز همراه با این تیم در تبریز حضور یافته است.

به گزارش ورزش سه، علیرضا منصوریان با هدایت تیم تراکتور لیگ بیستم را آغاز کرد اما بعد از تنها پنج بازی از سمت خود برکنار شد. او بعد از بازی تراکتور و فولاد در تبریز که با نتیجه مساوی به پایان رسید، با تراکتوری ها قطع همکاری کرد تا با 6 امتیاز از 5 بازی، تبریز را ترک کند.

 

 

1589960

 

 

در پایان نیم فصل اول لیگ برتر و جدایی رسول خطیبی از آلومینیوم، مسئولان این باشگاه برای هدایت تیم خود در ادامه رقابت ها سراغ علیرضا منصوریان رفتند. این مربی هم با قبول پیشنهاد آلومینیومی ها، برای ادامه کار خود در لیگ بیستم راهی اراک شد.

 

تیم های ماشین سازی تبریز و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر در تبریز به مصاف هم رفتند تا علیرضا منصوریان بعد از جدایی بحث برانگیز خود از تراکتور بار دیگر به تبریز بازگردد. این بازگشت یک اتفاق جالب را هم به دنبال دارد؛ علیرضا منصوریان آخرین بازی که تراکتور را هدایت کرد در همین ورزشگاه و مقابل فولاد بود.

 

 

1589959

 

 

طی تصمیمی که فقط برای یک هفته شاهد اجرایی شدن آن بودیم، تراکتور در هفته پنجم بازی خانگی خود مقابل فولاد را در ورزشگاه بنیان دیزل انجام داد؛ دیداری که با تساوی بدون گل به پایان رسید و جنجال های زیادی هم داشت. منصوریان در آن دیدار یکی از چهره های شاخص جنجال ها بود اما نه به عنوان یک جنجال ساز بلکه به عنوان فردی که با حضور به موقع در میان درگیری نفرات دو تیم از بحرانی شدن شرایط جلوگیری کرد.

 

حال در بازی امروز علیرضا منصوریان در ورزشگاه بنیان دیزل و به عنوان سرمربی تیم آلومینیوم اراک حضور یافته تا در برابر نماینده دیگر فوتبال تبریز صف آرایی کند. او بعد از قبول هدایت آلومینیوم عملکرد خوبی داشته و توانسته سه برد و یک مساوی همراه با این تیم کسب کند.

دیدگاه‌ها