کد خبر : 1748545 | 22 فروردين 1400 ساعت 18:06 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: قرار بود سه ساله نتیجه بگیرم

آنتونیو کونته مدعی شد هر پیروزی اینتر در این مقطع از فصل ارزشی شش امتیازی دارد.

کونته: قرار بود سه ساله نتیجه بگیرم

به گزارش "ورزش سه"، برتری با تک گل متئو دارمیان برابر کالیاری به منزله افزایش فاصله با میلان به 11 امتیاز و برداشتن گام بعدی به سمت فتح اسکودتو بود. آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی اینتر در پایان این دیدار مدعی شد بازیکنان تیمش شایسته تمجید و توجه بیشتری هستند، اما اینتر هنوز به هدف خود نرسیده است.

 

آنتونیو کونته گفت: "در حال نزدیک شدن به پایان فصل هستیم و هر پیروزی شش امتیاز ارزش دارد. ما به خوبی می دانیم که باید به هدف خود رسیده و از خط پایان عبور کنیم. بسیاری از تیم ها یک قدم تا خط پایان سقوط کرده اند. امروز یک بازی سخت و دشوار داشتیم، اما من بسیار خوشحالم زیرا بازیکنان در حال تجربه بازی کردن با فشار برای حفظ رتبه اول هستند و این چیزی جز پیشرفت آنها نیست.

 

1589972

 

من از مسیری که در پیش گرفته و کاری که سال گذشته انجام دادیم بسیار خوشحالم، نباید فراموش کنیم که برای یک دهه در ایتالیا فقط یک تیم قهرمان می شد. اما اینتر در عرض یک سال شرایط خود را تغییر داده و من فکر می کنم بازیکنان شایسته توجه بیشتری هستند. ما در لیگ اروپا به فینال رسیدیم و هیچ ایتالیایی دیگری را نمی بینم که عملکرد بهتری در این مدت نسبت به اینتر داشته باشد.

 

از من خواسته شد در سه سال نتیجه بگیرم، سال گذشته به فتح لیگ اروپا نزدیک شدیم، امسال نیز به قهرمانی نزدیک تر می شویم و فکر می کنم باید بسیار خوشحال باشیم. هنوز زمان حساب و کتاب برای قهرماینی فرا نرسیده و ما نباید پای خود را از روی پدال برداریم. من علاقه زیادی به کسب پیروزی دارم و ما همچنان در حال نزدیک شدن به هدف این فصل خود هستیم."

دیدگاه‌ها