کد خبر : 1748549 | 22 فروردين 1400 ساعت 18:29 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

تقابل نزدیک دو کاپیتان در تبریز (عکس)

کاپیتان های دو تیم ماشین سازی و آلومینیوم در بازی امروز تقابل نزدیکی باهم دارند.

به گزارش ورزش سه؛ تیم های ماشین سازی تبریز و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 17 امروز در تبریز به مصاف هم رفتند. نیمه اول این دیدار در حالی به پایان رسید که هر دو تیم موقعیت هایی را روی دروازه یکدیگر داشتند اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد.

 

1589987

 

یکی از تقابل های قابل توجه این دیدار در داخل زمین را بین کاپیتان های دو تیم ماشین سازی و آلومینیوم شاهد هستیم. محمد ابراهیمی به عنوان کاپیتان ماشین و آقایی به عنوان کاپیتان تیم آلومینیوم جزو مهره های پرکار تیم شان در زمین هستند که سرمربیان شان امید زیادی به درخشش آنها دارند.

 

میثم آقایی، کاپیتان تیم آلومینیوم با حضور در 15 بازی، جزو مهره های ثابت تیمش در این فصل بوده و عملکرد خوبی هم در این فصل داشته، در بازی امروز هم یکی از بازیکنانی است که منصوریان امید زیادی به درخشش او دارد. آقایی در بازی امروز هم اولین موقعیت آلومینیوم را با یک شوت خطرناک از پشت محوطه شکل داد.

 

1589988

 

در سمت مقابل، محمد ابراهیمی، کاپیتان تیم ماشین سازی که در نیم فصل دوم به جمع سبزپوشان اضافه شد، هفته گذشته تک گل تیمش را در زمین گل گهر به ثمر رساند. او در بازی امروز نیز یکی از پر کارترین بازیکنان تیمش به شمار می رود در متن اکثر برنامه های تهاجمی تیمش قرار دارد.

دیدگاه‌ها