کد خبر : 1748551 | 22 فروردين 1400 ساعت 18:35 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

متئو دارمیان:

کونته با قلب خود اینتر را هدایت می کند

متئو دارمیان، مدافع ایتالیایی اینتر مدعی شد همه بازیکنان در ترکیب این تیم اهمیت دارند.

کونته با قلب خود اینتر را هدایت می کند

به گزارش "ورزش سه"، اینتر امروز با یک گل مقابل کالیاری به برتری دست یافته و فاصله خود را با میلان رده دومی به 11 امتیاز افزایش داد. تک گل نراتزوری در این دیدار را متئو دارمیان، مدافع باتجربه اینتر در دقیقه 72 وارد دروازه کالیاری کرد. متئو دارمیان در پایان بازی مدعی شد گلزنی برابر تیمی که دفاعی بازی می کند کار دشواری بوده است.

 

1589955

 

متئو دارمیان گفت: "ما امروز در مقابل تیم خوبی بازی کردیم که از همان دقیقه اول به خوبی قادر به دفاع کردن بود. هنگامی که شما با تیمی روبرو هستید که فضاها را می بندد، گلزنی همیشه دشوار است، اما این یک پیروزی بسیار مهم در مسیر قهرمانی در این فصل خواهد بود. ما از کسب این سه امتیاز مهم بسیار خوشحال هستیم.

 

همه ما بازیکنان اینتر احساس می کنیم عضوی از گروه هستیم و حس می کنیم نقش مهمی در گروه داریم، می دانیم وقتی نیاز باشد همه ما با آمادگی وارد زمین خواهیم شد و تا پایان فصل فاصله زیادی وجود دارد. همه می دانند آنتونیو کونته انسان بسیار پرشوری بوده و با قلب و روح خود تیم را هدایت می کند. البته من امروز جشن شادی و هیجان کونته را ندیدم، زیرا دیگر بازیکنان برای جشن خوشحالی به سمت من آمده بودند. این پیروزی در سطح روانشناختی نشانه مهمی برای تیم های تعقیب کننده اینتر در ادامه فصل خواهد بود."

دیدگاه‌ها