کد خبر : 1748555 | 22 فروردين 1400 ساعت 18:51 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

تعویض های طلایی اکبرپور؛ یکی گرفت، یکی زد (عکس)

تیم ماشین سازی با درخشش دو بازیکن تعویضی خود موفق به باز کردن دروازه حریف خود شد.

به گزارش ورزش سه، تیم ماشین سازی در اولین بازی خود با هدایت علیرضا اکبرپور به مصاف آلومینیوم اراک رفت؛ این تیم در نیمه اول بازی، عملکرد بسیار خوبی داشت و با ایجاد چند موقعیت خطرناک روی دروازه حریف، هواداران خود را امیدوار کرد.

 

1590000

 

در نیمه دوم بازی، ماشین سازی روند خوب خود را ادامه داده و پس از دو تعویض علیرضا اکبرپور، موفق به باز کردن دروازه آلومینیوم شد. این گل در حالی به ثمر رسید که تعویضی های اکبرپور نقش های اساسی را در آن ایفا کردند.

 

سید محمد ابوترابی در دقیقه 64 بازی به جای بهمن سالاری به میدان آمد و همزمان با او نیز سعید حسین پور به عنوان جانشین ایمان باصفا به ترکیب تیمش اضافه شد. ابوترابی به عنوان یکی از تعویضی های اکبرپور تنها پنج دقیقه پس از ورود به زمین، موفق شد یک ضربه پنالتی برای تیمش بگیرد.

 

1589996

 

سعید حسین پور، دیگر تعویضی ماشین سازی پشت این ضربه پنالتی ایستاد و با یک ضربه مطمئن آن را به گل اول تیمش تبدیل کرد؛ گلی که می تواند ماشین سازی را به یک پیروزی مهم بعد از ماه ها انتظار برساند.

 

گفتنی است که ابوترابی که در صحنه خطای پنالتی از ناحیه دست احساس درد می‌کرد، نتوانست به بازی ادامه دهد و لحظاتی پس از تعویض و گرفتن پنالتی حساسی که تک گل بازی را به همراه داشت، دوباره تعویض شد.

 

1589997

دیدگاه‌ها