کد خبر : 1748559 | 22 فروردين 1400 ساعت 19:01 | 26.9K بازدید | 2 دیدگاه

شادی زاید الوصف میستر آنتونیو

بوسه قهرمانی کونته بر پیشانی حکیمی (عکس)

اینتر در یک دیدار سخت و دشوار مقابل تیم رده هجدهمی کالیاری به زحمت افتاد و به لطف گل متئو دارمیان، 3 امتیاز حساس را از آن خود کرد.

به گزارش "ورزش سه"، با پیروزی میلان در دیدار شب گذشته خود مقابل پارما و کاهش فاصله با صدر جدول، شاگردان آنتونیو کونته چاره ای جز پیروزی مقابل تیم رده هجدهمی کالیاری نداشتند و شاید همین رتبه گول زننده این تیم باعث شد تا کونته به تعدادی از شاگردانش از جمله حکیمی و مارتینز استراحت دهد و با غیبت بارلا به دلیل محرومیت، از سنسی در میانه میدان استفاده کند.

 

1590009

 


بازی سراسر تدافعی شاگردان لئوناردو سمپلیچی و انگیزه های فراوان دیگو گودین، راجا ناینگولان و کوادو آساموا بازیکنان سابق اینتر که توسط کونته از این تیم کنار گذاشته شدند، باعث شده بود تا کالیاری سد دفاعی محکمی را مقابل نراتزوری بسازد و عملا آنها تا دقیقه 77 راهی به دروازه حریف پیدا نکردند.


پس از تعویض یانگ و سانچز و ورود اشرف حکیمی و لائوتارو مارتینز، بار هجومی اینتر قدرت فراوانی گرفت و روی حرکت بسیار خوب حکیمی و پاس این ستاره مراکشی به دهانه دروازه، متئو دارمیان توانست دروازه خالی از دروازه بان کالیاری را باز کند تا نراتزوری با یک گل از حریف خود پیش بیفتد.

 

 

1590008

 


در ادامه کالیاری از لاک دفاعی خارج شد و حملات زیاد و خطرناکی را به روی دروازه اینتر خلق کرد اما در راه رسیدن به گل ناکام بود و بازی با همان یک گل به سود اینتر به پایان رسید تا فاصله شاگردان کونته و میلان ددر عدد 11 حفظ شود.


اما نکته جالب پس از گل اینتر، شادی زاید الوصف آنتونیو کونته به همراه شاگردانش بود. او پس از گل در حلقه شادی آنها شرکت کرد و از اینکه تیم او توانسته بود از لایه های دفاعی پرتعداد کالیاری عبور کرده و به گل برسد، بسیار خوشحال بود.

 

 

1590010

 


کونته همچنین در لب خط یک تشکر ویژه از اشرف حکیمی کرد. او به در آغوش گرفتن ستاره مراکشی خود، پیشانی اشرف را بوسید و بابت حرکت بسیار زیبا و پاس گلی که به دارمیان داد، از او تشکر کرد.


کونته در پایان بازی و درخصوص تشکر ویژه اش از حکیمی گفت: باور دارم که از پسرانم باید قدردانی شود. حتی با یک بوسه مثل بوسیدن حکیمی. من بیشتر شبیه یک برادر بزرگتر برای آنها هستم و حاضرم خودم را برایشان در آتش هم بیندازم و آنها این را میدانند. بعضی اوقات می بوسمشان، البته از پیشانی (باخنده)

 

 

1590008

 


اینتر با غلبه بر کالیاری، به دوازدهمین پیروزی پیاپی خود در سری آ رسید که 11 مورد آن از آغاز نیم فصل دوم بوده است. با این حساب، اینتر تبدیل به اولین تیم در تاریخ سری‌آ شد که هر ۱۱ بازی ابتدایی نیم فصل دوم را برنده می شود. شاگردان کونته رکورد میلان در فصل ۱۹۸۹/۹۰ را شکستند. آنها فاصله زیادی تا کسب قهرمانی در سری آ پس از 11 سال ندارند.

دیدگاه‌ها