کد خبر : 1748560 | 22 فروردين 1400 ساعت 19:04 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس فدراسیون هندبال پاسخ می دهد؛

آخرین اظهارنظر برای حضور خارجیها در لیگ برتر هندبال

رئیس فدراسیون هندبال معتقد است به احتمال فراوان از شروع لیگ بعدی مشکلات حضور بازیکنان و مربیان خارجی در لیگ برتر هندبال ایران مرتفع خواهد شد.

 آخرین اظهارنظر برای حضور خارجیها در لیگ برتر هندبال

علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال در گفتگویی درباره شرایط فعلی هندبال و تیم ملی و بازی های فصل بعد به صحبت پرداخت. 

 

 

رقابت های لیگ بعدی بدون تغییر خواهد بود

براساس تصمیم کمیته مسابقات تعداد تیم‌ها بدون تغییر خواهد بود. اگر تیمی هم انصراف دهد یا به هر دلیلی نتواند حضور پیدا کند، بر اساس شرایطی که وجود دارد، از تیم‌های دسته اول استفاده خواهیم کرد. امسال دو تیم پرواز و ستارگان دشتستان از لیگ مردان سقوط کردند و تیم‌های پدافند ملارد و فولاد نوین سپاهان جایگزین آنها شدند. بنابراین ما برنامه ای برای تغییر تیم های حاضر در بازی ها، چه در قسمت مردان و چه در قسمت بانوان نخواهیم داشت. 

 

برای آغاز لیگ در انتظار سرمربی جدید تیم ملی هستیم

تا تکلیف سرمربی تیم ملی هندبال ایران مشخص نشود نمی توانیم درباره زمان آغاز بازی های لیگ برتر نظر بدهیم. در صورتی که روند انتخاب سرمربی زودتر طی شود به نفع ماست چرا که پس از آن می توانیم برای تاریخ آغاز بازی های لیگ برتر و کم و کیف آن به نتیجه برسیم. به هر حال نظر سرمربی تیم ملی برای ما مهم است که باید در برنامه ریزی ها لحاظ شود. 

 

 

1590012

 

 

سرمربی تیم ملی با مربی ایرانی کار خواهد کرد

درباره سرمربی تیم ملی و اینکه گفته می شود هر کسی که بیاید با خود مربی می آورد باید بگویم که با صحبت‌هایی که تا کنون داشته‌ایم، قرار است سرمربی جدید تیم ملی از حضور مربیان ایرانی استفاده کند و فردی را با خود به ایران نخواهد آورد.

 

اولویت ما موفقیت تیم ملی است 

اولویت ما در سال جاری موفقیت تیم ملی است و به همین دلیل باید براساس نظر کادر فنی برای سایر مسابقات برنامه‌ریزی کنیم. به همین دلیل منتظر تعیین تکلیف سرمربی تیم ملی هستیم تا پس از آن بتوانیم برای لیگ برتر هم برنامه‌ریزی کنیم. نظر سرمربی جدید تیم ملی باید در برنامه‌ریزی‌ها لحاظ شود. 

 

به احتمال فراوان حضور خارجی ها در هندبال آزاد می شود

درباره استفاده از مربیان و بازیکنان خارجی سوالات زیادی می شود و درخواست‌هایی از طرف باشگاه‌ها مبنی بر صدور مجوز برای برای حضور خارجی‌ها می شود که باید در جواب همه آنها بگویم و به احتمال فراوان مجوز حضور بازیکن و مربی خارجی در رقابت‌های لیگ برتر صادر می‌شود. ما حتما این موضوع را پیگیری می کنیم و در جلسه هیات رئیسه نیز به آن خواهیم پرداخت. اینکه برخی کارشناسان اعتقاد داشتند که حضور خارجی‌ها می‌تواند به بالا رفتن سطح لیگ کمک کند ما این امر را پیگیری خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها