کد خبر : 1748564 | 22 فروردين 1400 ساعت 19:23 | 32.2K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ یوونتوس به دو ابهام بزرگ نقل و انتقالاتی

فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس، درباره آینده آلوارو موراتا و پائولو دیبالا صحبت کرد.

پاسخ یوونتوس به دو ابهام بزرگ نقل و انتقالاتی

به گزارش "ورزش سه"، قرار داد پائولو دیبالا با باشگاه یوونتوس در تابستان 2022 به اتمام می رسد و طی هفته های اخیر گزارشات در ایتالیا حاکی از آن بوده که توافقی در زمینه تمدید با ستاره آرژانتینی صورت نگرفته است و احتمال جدایی او از بیانکونری در تابستان پیش رو بسیار بالاست؛ موضوعی که واکنش مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس را در پی داشته است.

 

 

1588810

 

 

فابیو پاراتیچی گفت: " ما هر هفته با مدیر برنامه دیبالا مذاکره می کنیم. واضح است که ما نمی‌توانیم شرایط کنونی را به فراموشی بسپاریم. من فقط در مورد فوتبال صحبت نمی کنم. یک سال پیش به نظر می رسید که ویروس کرونا تنها دو ماه دوام داشته باشد. گام های رو به جلو و عقبی برداشته شده و اکنون یک سری احساس منفی وجود دارد که نمی توانیم آنها را کتمان کنیم. ما نه فقط در مورد فوتبال بلکه درباره هر کاری که انجام می‌دهیم باید مسئولیت پذیر باشیم."

 

پاراتیچی همچنین درباره دیگر ابهام نقل و انتقالاتی باشگاه یوونتوس یعنی دائمی شدن قرارداد آلوارو موراتا یا جدایی این مهاجم اسپانیایی نیز گفت: " ما گزینه های زیادی در مورد آلوارو موراتا را داریم. ما می توانیم قرارداد او را به شکل دائمی در بیاوریم و یا اینکه ماندن قرضی او در یووه را تمدید کنیم. موراتا چیزهای زیادی به یوونتوس اضافه کرده و ما به او اعتماد داریم. او یک پسر جدی است و ما همیشه به وی اعتقاد داشته ایم."

 

 

1579620

دیدگاه‌ها