کد خبر : 1748567 | 22 فروردين 1400 ساعت 19:45 | 22.4K بازدید | 0 دیدگاه

وضعیت سه‌ستاره مصدوم بایرن برای دیدار برابر PSG

به نظر می‌رسد ژروم بواتنگ و لوکاس هرناندز مشکلی برای دیدار برابر پاری‌سن‌ژرمن نخواهند داشت اما رسیدن لئون گورتزکا به این بازی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

وضعیت سه‌ستاره مصدوم بایرن برای دیدار برابر PSG

به گزارش "ورزش سه"، چهار شنبه شب هفته گذشته بود که قهرمان فصل گذشته رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا یعنی بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانز به مصاف پاری‌سن ژرمن رفت و در نهایت با نتیجه 3-2 از حریف خود شکست خورد تا کار شاگردان هانسی فلیک برای صعود به نیمه نهایی بسیار دشوار شود.

 

 

1588691

 

 

با این حال شکست در دیدار رفت تنها اتفاق نگران کننده برای باواریایی‌ها به شمار نمی آمد. در در واقع این مسابقه باعث شد که حضور سه ستاره بایرن در بازی برگشت در هاله ای از ابهام قرار بگیرد. لئون گورتزکا، هافبک آلمانی بایرن، در نیمه اول دیدار برابر PSG مصدوم شد؛ همچنین بعد از بازی مشخص شد که لوکاس هرناندز و ژروم بواتنگ نیز با آسیب دیدگی جدیدی روبرو شده اند.

 

در همین ارتباط RMC گزارشی در رابطه با مصدومان بایرن مونیخ منتشر کرده که بر این اساس به نظر نمی‌رسد که دو مدافع بایرن یعنی لوکاس هرناندز و ژروم بواتنگ مشکلی برای همراهی این تیم در مسابقه برگشت برابر پاری سن ژرمن داشته باشند. در مورد لئون گورتزکا، او امروز تمرینات انفرادی خود را آغاز کرده اما حضور او در پارک دو پرنس کاملاً با ابهام روبرو است.
همچنین روبرت لواندوفسکی دیگر مصدوم بزرگ باواریایی ها به حساب می آید که حضورش در مسابقه برگشت غیرممکن به نظر می رسد.

 

 

1572971

دیدگاه‌ها