کد خبر : 1748590 | 22 فروردين 1400 ساعت 20:58 | 30.6K بازدید | 0 دیدگاه

بارسلونا و رد شانس جذب مدافع بایرن مونیخ!

بارسلونا برنامه ای برای جذب ژروم بواتنگ، مدافع باتجربه و المانی بایرن مونیخ ندارد.

بارسلونا و رد شانس جذب مدافع بایرن مونیخ!

به گزارش "ورزش سه"، نشریه بیلد امروز در گزارشی مدعی شد ممکن است مقصد بعدی ژروم بواتنگ لالیگا و باشگاه بارسلونا باشد. شرایط مالی دشوار بارسا در بازار نقل و انتقالات تاثیرگذار خواهد بود و در صورت صرفه جویی در جذب گزینه های دیگر، امکان خرید ستاره ای مانند ارلینگ هالند وجود خواهد داشت. به همین دلیل بارسا به دنبال بازیکنانی که در پایان قرارداد خود هستند بوده و ژروم بواتنگ، مدافع میانی بایرن مونیخ مورد توجه این تیم قرار گرفته است.

 

1467123

 

بایرن مونیخ اخیرا به مدیر برنامه ژروم بواتنگ اعلام کرده تمایلی به تمدید قرارداد با این بازیکن ندارد و جدایی این مدافع باتجربه در پایان فصل قطعی خواهد بود. اما نشریه اسپانیایی موندو دیپورتیوو ساعتی قبل در گزارشی اعلام کرد این شایعات صحت نداشته و بارسلونا برنامه ای برای خرید ژروم بواتنگ در فصل تابستان ندارد.

 

انتقال اریک گارسیا، مدافع جوان منچسترسیتی به بارسلونا تقریبا قطعی شده و کادر فنی این تیم علاقمند به استفاده از گزینه های جوان به جای بازیکن باتجربه ای مانند ژروم بواتنگ در فصول بعدی هستند. همچنین در دراز مدت هدف اصلی بارسلونا جذب ماتیس دی لیخت، مدافع هلندی و جوان یوونتوس خواهد بود و این تیم تمایلی به جذب ژروم بواتنگ ندارد. ممکن است شاهد حضور این مدافع آلمانی در دورتموند برای فصل بعد باشیم و اخباری در مورد رفتن او به اردوی رقیب منتشر شده است. همچنین ممکن است تاتنهام نیز برای خرید ژروم بواتنگ اقدام بکند.

دیدگاه‌ها