کد خبر : 1748592 | 22 فروردين 1400 ساعت 21:03 | 10.5K بازدید | 1 دیدگاه

مس؛ تیمی که می خواهد بالانشین باشد (عکس)

ماجراجویی مس رفسنجان در اولین فصل حضور در لیگ برتر ادامه دارد و برای اولین بار این تیم حضور در رتبه شگفت انگیز چهارم را تجربه می کند.

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان امروز در خانه میزبان سایپا بود؛ تیمی که سختکوش است و حتی در خانه حریفان به سختی امتیاز می دهد و از همه مهمتر برای فرار از انتهای جدول آمده بود که با امتیاز میدان را ترک کند اما در نهایت نتوانست مانع از ماجراجویی شاگردان محمد ربیعی شود که خود یک سایپایی است. 

 

 

1590063

 

 

شاید مهمترین دلیل موفقیت مسی ها جدا از اتخاذ تاکتیک مناسب برای هر بازی و اجرای ایده های محمد ربیعی از سوی شاگردانش خواست بازیکنان مس است. برای موفقیت و همین منجر می شود در هر صحنه ای که توپ در جریان است چند بازیکن مس مترصد عبور توپ از خط دفاعی حریف یا تصاحب توپ از بازیکنان حریف باشند که این در عکس های ثبت شده از این بازی هم مشهود است. مس تشنه ی موفقیت است و برای موفقیت بازی می کند و معادلات را در فوتبال تغییر داده است. تیمی که اولین فصل حضور در لیگ برتر را تجربه می کند می تواند ماجراجویی کند و به دنبال یک جایگاه شایسته و حتی کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا باشد. به واقع در فوتبال محدودیتی برای موفقیت وجود ندارد. مس تنها در چند هفته ابتدایی از نظر نتیجه گیری خوب عمل نکرد که در همان هفته ها خوب بازی می کرد اما نتیجه نمی گرفت. از زمانی که نتیجه گیری مس آغاز شد روند رو به جلوی این تیم ادامه داشته است و به نظر می رسد در هفته های پایانی هم شاهد ارایه بازیهای خوبی از سوی مس باشیم. بازی هایی که شاید در برخی هفته ها کسب سه امتیاز را برای شاگردان محمد ربیعی بهمراه نداشته باشد اما بدون شک تیم مس تحسین خواهد شد. 

 

و مس این بازی را با یک گل زیبا برد. با گلی از سوی محمد رضا سلیمانی که پیش تر بازیکن سایپا بوده است.

 

 

1590062

 

1590064

 

دیدگاه‌ها