کد خبر : 1748606 | 22 فروردين 1400 ساعت 21:56 | 10.7K بازدید | 1 دیدگاه

ربیعی: صادقی سرمایه ای گرانبها برای سایپاست

سرمربی تیم مس رفسنجان به تمجید از سرمربی تیم حریف پرداخته و او را یک سرمایه گرانبها برای باشگاه سایپا دانست.

ربیعی: صادقی سرمایه ای گرانبها برای سایپاست

به گزارش ورزش سه، تیم های مس رفسنجان و سایپا برگزار کننده یکی از دو دیدار امروز هفته بیستم بودند. شاگردان محمد ربیعی در این دیدار موفق شدند با تک گل محمدرضا سلیمانی میهمان خود را شکست داده و در ادامه روند خوب خود به یک پیروزی ارزشمند دست یابند. آنها با این برد  امتیازی شده و تا رتبه چهارم بالا آمدند. صحبت های محمد ربیعی در نشست خبری پس از بازی را بخوانید:

 

بازی خیلی سخت و سنگینی بود

به مجموعه تیم سایپا و بازیکنان خودم خسته نباشید می گویم. بازی خیلی سخت و سنگینی بود. می دانستیم که انتحاری و پر انرژی بازی خواهد کرد. تیم ما هم سعی کرد که بتواند اول بر بازی حاکم باشد که این امر مدام از بین می رفت چرا که دو تیم پرس های سنگینی روی هم داشتند.  این پرس ها باعث شده بود که میزان توپ هایی که میان دو تیم از دست می رود زیاد باشد. ما در یک جاهایی از نیمه اول توانستیم نبض بازی را در اختیار گرفته و موقعیت هایی را ایجاد کنیم؛ تیم سایپا هم در این نیمه موقعیت داشت. 

 

بازی را به سمت سرعت و انتقال بردیم

ما در اثر یک ضدحمله به گل رسیدیم و در نیمه دوم یک مقدار سعی کردیم که بازی را کنترل کنیم و بازی را به سمت سرعت و انتقال ببریم. دو سه موقعیت خوب هم از این طریق ایجاد کردیم. دو سه موقعیت مان هم در پاس آخر از بین رفت. می توانستیم افزایش گل را داشته باشیم. تیم سایپا هم در انتهای بازی یک موقعیت داشت. در کل یک بازی پر انرژی و پرفشار و جنگده از سوی هر دو تیم شاهد بودیم. خوشحالم از این که توانستیم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

 

 

1590063

 

 

صادقی سرمایه ای گرانبها برای سایپاست

به عنوان کسی که پنج سال در تیم سایپا حضور داشته این نحوه بازی سایپا را بسیار خوب و قوی دیدم. همین جا به مدیران می گویم که سایپا قطعا در لیگ برتر خواهد ماند چه بسا با رتبه ای بسیار خوب. معلوم است که آقای صادقی و دستیارانش در ساختار سازی بسیار درست عمل کرده اند. ما یک جاهایی در برنامه های دفاعی مان به دلیل چرخش و فشار بسیار زیادی که نفرات میانی و تهاجمی سایپا آوردند به مشکل خوردیم؛ ابراهیم صادقی برای باشگاه سایپا سرمایه بسیار گرانبهایی است. باشگاه سایپا به خاطر ثبات و صبوری که روی ایشان دارد کار بسیار درستی انجام می دهد. قطعا با این برنامه ها و افکار و آرمان های ایشان برای سایپا آینده این باشگاه را بسیار خوب می بینیم و برایشان از صمیم قلب آرزوی موفقیت دارم. رگه های فنی خوبی از این تیم دیدم.

 

به غیر از سلیمانی مهاجمان خوب دیگری هم داریم

محمدرضا سلیمانی از نظر من هم در بازی با تراکتور و هم این بازی در مسیر شرح وظایفی که برایشان تعیین کرده بودیم حرکت کرد و گل خوبی هم زد. امیدوارم که بتوانیم روند رو به رشد او را در کنار هم ادامه دهیم. ما مهاجمان خوب دیگری هم داریم. محمد قاضی، مهاجم باتجربه مان را داریم؛ مهرداد آوخ را داریم و امیدوارم که هر سه این عزیزان مثمرثمر باشند.

 

داور بسیار خوب سوت زد

داور بسیار خوب سوت زد و مسلط بود. بازی سنگینی بود و هر دو نیمکت روی بعضی از صحنه ها اعتراضاتی داشتند اما داور بسیار با درایت و با تدبیر، کار را مدیریت کرد. از نظر من صحنه مشکل داری در این دیدار نبود. ما در چند بازی از داوری متضرر شده بودیم. داور در این بازی اما مسلط و نزدیک به صحنه ها بود و من وظیفه داشتم که از او تشکر کنم.

دیدگاه‌ها