کد خبر : 1748610 | 22 فروردين 1400 ساعت 22:45 | 17.2K بازدید | 1 دیدگاه

رحمتی: به هیچ عنوان به سقوط فکر نمی کنیم

مربی تیم سایپا با وجود شکست دوباره تیمش، اعلام کرد که به هیچ عنوان به سقوط فکر نمی کند و تیمش با چند نتیجه خوب می تواند حتی صاحب رتبه تک رقمی شود.

رحمتی: به هیچ عنوان به سقوط فکر نمی کنیم

به گزارش ورزش سه، تیم سایپا در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران با یک گل مغلوب میزبان خود مس رفسنجان شد؛ کیانوش رحمتی، مربی این تیم معتقد است که تیمش برخلاف نتیجه، تیم برتر زمین در هر دو نیمه بود و در روزی که 4-5 موقعیت گل بالای 90 درصد داشت می توانست برنده از زمین خارج شود. صحبت های مربی سایپا در نشست خبری را بخوانید:

 

شیطنت برخی ها بچه ها را دچار استرس کرده است

بازی خیلی خوب بود. ما می دانستیم مس تیم خوبی است که بازی تاکتیکی را از هر دو تیم دیدیم. من فکر می کنم تا به حال مس رفسنجان در زمین خودش تا این اندازه تحت فشار حریف قرار نگرفته بود. آنها موقعیت های خوبی داشتند ولی تیمی که تا این جای فصل فقط 14 گل خورده صحنه هایش هست که تا دقیقه 20 سه تا موقعیت بالای 90 درصد گل داشتیم. هجمه ها و شیطنت هایی که طی هفته های اخیر وجود داشته یک مقدار فشار و استرس روی اجرای کار بچه های ما گذاشته است. شما باید تصمیم خوب خود را در نهایت آرامش اجرا کنید. 

 

تیم برتر میدان در هر دو نیمه بودیم

شما می توانید فیلم بازی را ببینید که سایپا چگونه بازی کرد و چگونه خلق موقعیت داشت. در حالی که ما 4-5 موقعیت بالای 90 درصد داشتیم شما ببینید چه گلی را از چه زاویه ای دریافت کردیم. من به آینده این تیم امیدوارم. بچه ها واقعا عالی و با تمام وجود بازی می کنند. رختکن ما الان طوری بود که بچه ها خیلی وحشتناک ناراحت بودند. در حالی که این یکی از بهترین بازی های تیم سایپا بود. ما فقط باید موقعیت هایمان را به گل تبدیل می کردیم. می توانستیم با سه امتیاز از رفسنجان خارج کنیم. افرادی هستند که همیشه دنبال منافع خودشان هستند و هجمه هایی را روی تیم ما به وجود آورده اند که تاثیر آن را در بازی امروز دیدیم. از لحاظ فوتبالی با تمام احترام به مس، تیم برتر میدان از نظر فنی در هر دو نیمه تیم ما بود.

 

هیچ مشکل داوری وجود نداشت

داوری عالی بود. آقای عرب براقی، یک داور جوان، باتجربه و با شهامت هستند که همیشه جزو بهترین داوران ما بوده اند. به ایشان و کل کادر داوری خسته نباشید می گویم. هیچ مشکل داوری در بازی وجود نداشت.

 

به هیچ عنوان به سقوط فکر نمی کنیم

با این فوتبال رو به جلوی سایپا به هیچ عنوان به سقوط فکر نمی کنیم. ما الان هم به دنبال یک رقمی شدن هستیم. ما امروز هم می توانستیم برنده بازی باشیم. تیم ما می تواند با کسب یک سه امتیاز به طور کل از این موضوعات خارج شود. هیچ بازی آسانی نداریم ولی سه بازی نسبتا آسان را در پیش داریم (پیکان، شهرخودرو و پیکان). با این فوتبالی که بچه ها بازی می کنند می توانیم با 6-7 و حتی 9 امتیاز یک رقمی شویم.

دیدگاه‌ها