کد خبر : 1748648 | 23 فروردين 1400 ساعت 10:30 | 18.9K بازدید | 5 دیدگاه

پزشک پرسپولیس: هنوز جواب تست ها را نداده اند

دیروز در فضای مجازی شایعه شد که برخی از بازیکنان تیم پرسپولیس در هند مبتلا به کرونا شده اند اما پزشک باشگاه پرسپولیس این خبر را رد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا حقیقت – پزشک تیم پرسپولیس در این باره در صفحه شخصی اش نوشت: با گذشت 32 ساعت هنوز پاسخ تست های اولیه کرونا به آنها اعلام نشده و به محض اینکه پاسخ تست ها داده شود اطلاع رسانی خواهد شد. 

 

او هم چنین اعلام کرد به بهانه بازی با الوحده که روز چهارشنبه برگزار خواهد شد تا ساعاتی دیگر بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم پرسپولیس تست خواهند داد که این 48 ساعت قبل از بازی طبیعی است اما برای او این موضوع تعجب بر انگیز است که هنوز پاسخ تست قبلی به دستشان نرسیده است و تست جدید در چنین شرایطی انجام خواهد شد. 

 

باشگاه پرسپولیس پیش تر به میزبانی گوای هند معترض شده بود. سفر پرسپولیس به هند که به صورت اختصاصی انجام شد با حواشی و تاخیر همراه بود که البته هندی ها مدعی شده اند تاخیر در ورود تیم به جزیره گوا به خاطر عدم هماهنگی از سوی باشگاه پرسپولیس بوده است. به هر صورت سرخپوشان بعد از ورود به هند تست کرونا دادند که هنوز پاسخ تست ها اعلام نشده است. بنابراین اخباری که در فضای مجازی وجود دارد مبنی بر مبتلا شدن برخی از بازیکنان تیم پرسپولیس به این ویروس دور از واقعیت است.

1590168

 

دیدگاه‌ها