کد خبر : 1748689 | 23 فروردين 1400 ساعت 13:06 | 64.8K بازدید | 6 دیدگاه

این اولین تجربه ماست و کار سختی داریم اما...

کوتینیو: بازیکنان گوآ نباید از پرسپولیس بترسند

برونو کوتینیو ستاره سابق تیم ملی هند می‌گوید که دیگر تیم های این گروه سابقه بازی در لیگ قهرمانان آسیا را دارند و بازی در این سطح برایشان تازگی ندارد.

کوتینیو: بازیکنان گوآ نباید از پرسپولیس بترسند

به گزارش "ورزش سه"، تیم گوای هند در حالی به استقبال لیگ قهرمانان آسیا می‌رود که در اولین دوره بازی در این مسابقات، میزبانی مرحله گروهی را نیز به دست آورده است. این تیم باید در دور گروهی با تیم های الوحده، الریان و پرسپولیس دیدار کند که همگی تیم های شاخص در سطح قاره آسیا هستند و کاپیتان سابق تیم ملی هند برونو کوتینیو نیز به این موضوع اشاره داشته است.

او که سابقه حضور در تیم گوآ را هم دارد، در گفتگو با نشریه SportStar به این موضوع اشاره داشته و گفته است: «بازیکنان تیم گوآ باید با ذهنیت برنده وارد زمین شوند و رویکرد دقیق اتخاذ کنند.»

 

کوتینیو اضافه کرد: «سه تیم دیگری که در این گروه حضور دارند، سابقه بازی در این سطح را دارند و اولین حضورشان نیست. آن‌ها بازیکنان خوبی دارند و بازی مقابل تیم های غرب آسیا کار ساده ای نخواهد بود. ما اولین تجربه خود را می‌گذرانیم و بنابراین باید دقیق باشیم.»

 

کاپیتان اسبق گوا با اشاره به تقابل با تیم نایب قهرمان آسیا و الوحده و الریان گفت: «گوا نباید از پرسپولیس، الوحده و الریان بترسد. هیچ چیزی برای ترس وجود ندارد و ما باید ذهنیت برنده داشته باشیم. این مهم ترین مسئله است. این بزرگترین فرصت برای فوتبال ماست که توانایی خود را نشان دهیم. این یک افتخار بزرگ برای بازیکنان گوآ خواهد بود.»

 

دیدگاه‌ها