کد خبر : 1748692 | 23 فروردين 1400 ساعت 13:12 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره ناراضی الاهلی در این تیم ماندگار شد

الکساندرو میتریتا ستاره رومانیایی الاهلی که برای دریافت مطالباتش ضرب العجلی 15 روزه به این باشگاه داده بود، در این تیم ماندگار شد.

ستاره ناراضی الاهلی در این تیم ماندگار شد

به گزارش "ورزش سه"، رسانه الریاضیة عربستان به نقل از منابع آگاه خبر داد که الکساندرو میتریتا ستاره خطرناک و رومانیایی الاهلی با مدیران تیم بر سر دریافت مطالباتش به توافق رسیده و این بازیکن قید جدایی و فسخ قراردادش با این باشگاه را زده است.


این بازیکن که به مدت 3 ماه حقوق خود را از باشگاه الاهلی دریافت نکرده بود، یک ماه پیش نامه ای به مدیران باشگاه ارسال و به آنها 15 روز فرصت داد تا طلبش را پرداخت کنند و در غیر اینصورت با فسخ یک طرفه قراردادش، از این باشگاه عربستانی جدا می شود.


حالا الریاضیة نوشته است که مدیریت باشگاه الاهلی به سرپرستی عبدالله مومنة با این بازیکن به توافق رسیده است که در ازای دریافت بخشی از مطالباتش، از فسخ قرارداد با این باشگاه خودداری کرده تا در قسط های بعدی، بقیه مطالبات این ستاره تأثیرگذار پرداخت شود.


از آنجایی که نام این بازیکن در لیست آسیایی الاهلی نیز حضور دارد، مدیریت باشگاه به دنبال توافق با میتریتا بود تا او را از فسخ قرارداد منصرف کند که در این امر نیز موفق شدند تا میتریتا در بازی مقابل استقلال برای الاهلی به میدان برود.

 

دیدگاه‌ها