کد خبر : 1748698 | 23 فروردين 1400 ساعت 13:42 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

بهترین گلزن مس مدافع شد! (عکس)

مهاجم مس رفسنجان با نظر محمد ربیعی در پست جدیدی مقابل سایپا به میدان رفت.

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان دیروز در شرایطی مقابل سایپا قرار گرفت و به پیروزی ارزشمندی دست پیدا کرد که مسیح زاهدی، مدافع میانی‌اش که در این فصل نمایش خوبی داشته را بخاطر آسیب دیدگی در اختیار نداشت و محمد انصاری را نیز به دلیل مصدومیت در فهرست نفراتش نمی‌دید.

 

محسن طرحانی نیز یکی دیگر از غایبان مس در دیدار با سایپا بود و حامد نورمحمدی نیز بخاطر اینکه شرایط خوبی برای بازی نداشت، در فهرست این مسابقه قرار نگرفت تا این شرایط محمد ربیعی را مجبور کند تغییرات زیادی در خط دفاعی‌اش بدهد.

عقیل کعبی که در این فصل به‌عنوان مدافع چپ برای مس به میدان رفته و البته توانایی بازی در دفاع میانی را دارد، دیروز برابر سایپا به پست دفاع وسط رفت تا فراز امامعلی که بهترین گلزن رفسنجانی‌ها در لیگ بیستم است، به‌عنوان مدافع چپ بازی را شروع کند.

 

فراز امامعلی که مقطعی در پیکان به‌عنوان مدافع چپ هم بازی کرده بود و ازجمله بازیکنان مسؤولیت‌پذیر به حساب می‌آید، دیروز برای نخستین بار در مس رفسنجان در این پست به کار گرفته شد که توانست در نبردهای انفرادی در جناح چپ موفق کار کند و اجازه کار به سایپایی‌ها را ندهد.

 

1590247

 

این بازیکن مس که با ۵ گل بهترین گلزن رفسنجانی‌ها در این فصل است، احتمالا از هفته آینده و با رفع مصدومیت نفراتی همچون مسیح زاهدی و بازگشت عقیل کعبی به سمت چپ خط دفاعی، دوباره به‌عنوان مهاجم تیمش به میدان خواهد رفت.

دیدگاه‌ها